Klacht: Onduidelijk e-ticket

op 22 juni 2020 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik reis nooit per trein, maar moest voor een weerkend naar Amsterdam. Via de reisplanner de tijden opgezocht en daar kon ik ook een retour ticket bestellen. Handig………..dacht ik !!! Bij het uitprjnten bleek dit maar voor één dag geldig te zijn. Voor de terugweg een nieuwe enkele reis gekocht, want het retour wekte niet meer.
NS vandaag gebeld, maar daar konden ze niets aan doen. het was niet meer te controleren, wat gezien het gebruik van QR codes NIET waar is.

Gewenste Oplossing:

Mijn geld terug van de extra enkele reis met toeslag a € 25,40

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marcel Sipkes