Klacht: NS kortingskaart

op 05 mei 2019 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn zus en ik hebben beiden een voordeelurenabonnement want we gaan door het jaar heen samen wel op reis en voornamelijk ook met de gratis dagen vanwege het 60 plus vrije dagen nu beëindigen we allebei ons abonnement omdat we €52 gewoon teveel vinden voor een nieuwe kaart. We hebben best vaak last gehad van werkzaamheden op het spoor.
Krijgt mijn zus als aanbieding een nieuwe kaart te kopen voor €31 maar voor mij geldt dit niet de reden van NS is dat ik vaker met de trein rijdt daardoor krijg ik dus nu minder korting.
je wordt beloond met minder korting als je vaak met de trein rijdt waar slaat dit op Ik vind dit nogal discriminerend de een krijgt het wel de ander niet

Gewenste Oplossing:

Als ik gewoon hetzelfde krijg als mijn zus dus een nieuw abonnement voor €31 Ik snap het verschil niet tussen ons tweeën

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Josephineke