Klacht: NS geld terug!!

sanderohoolwerf op 04 juni 2017 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 9 en 10 Maart via een dagkaart met NS naar Bergen op zoom!!
Bewijs dat ik daar geweest ben is toegevoegd!!
9 Maart trein een uur te laat kon niet uitchecken omdat de poortjes niet werkte.
10 Maart 1uur te laat.
Krijg nu alleen van 10Maart 6,32 terug.

Gewenste Oplossing:

Het moet allemaal worden na gekeken. Ik heb bewijs toegevoegd met begeleidende brief. 5,32 terug voor een uur vertraging klopt dit wel?

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door