Klacht: Misleidende reclame

op 20 maart 2020 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

op hun website staat het volgende vermeld:
‘Wanneer je een ticket reeds hebt verzilverd voor een datum tm 31 maart 2020, kun je contact opnemen met de NS Klantenservice via deze link of telefonisch op 030 751 5155. Zij zullen het bedrag aan je terugbetalen.’

Echter wanneer je de klantenservice belt krijg je het volgende antwoord:
‘anders dan wat op onze website staat vermeld betalen wij geen geld terug! ‘

Dit is misleidende opmerking op hun site.

Gewenste Oplossing:

Wanneer de terugbetaling plaats zal vinden zoals staat vermeld op de site.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door H. Gumus