Klacht: koud treinstel

op 11 maart 2019 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Op zondag 10 maart jl. hebben mijn partner en ik een treinreis gemaakt van Oldenzaal naar Breda. Om 8.32 uur vertrokken uit Oldenzaal met KEOLIS en te Hengelo overgestapt op treinstel 8628. In het treinstel was het onaangenaam koud. Medereizigers suggereerden dat het kwam omdat de trein net uit Enschede was vertrokken. Na een tijdje werd ik haast onpasselijk van de kou. Ik ben toen door de trein gelopen opzoek naar de hoofdconducteur. In het volgende compartiment was het aangenaan warm. Ik ben terug gelopen en ben met mijn partner op zoek gegaan naar een andere plaats. Daarbij kwam ik de hoofdconducteur tegen. Zij zat vorstelijk in een 1e klas gedeelte. Ik heb haar de klacht verteld. Ze zei dat ze op de hoogte was en dat ze melding hiervan zou maken. Slechte zaak. Zij had vooraf de reizigers moeten informeren over deze storing.

Een compensatie voor het geleden ongemak

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door G.H.J. van der Waal