Klacht: klacht niet serieus genomen

op 13 april 2019 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn moeder heeft een aanvraag gedaan voor een restitutie van haar
betaalde kaartje na vertraging en niet rijden van de trein op 24 maart jl.
mijn moeder heeft de aanvraag gedaan op claimnummer 600786686.

ondanks dat zij zich aan en afgemeld heeft en twee keer is gecontroleerd door een medewerker van NS, krijgt ze geen restitutie omdat zij zich niet zou hebben aangemeld.

mijn moeder is 74 jaar en heeft de aanvraag via internet gedaan.
dit lijkt op een ontmoediging om niets te hoeven betalen.

overigens heeft haar vriendin heeft een zelfde aanvraag gedaan en heeft wel geld terug gekregen.

het lijkt erop of NS met twee maten meet en er alles aan doet om niet te hoeven betalen.

hier klopt niets van. NS schaam je

Gewenste Oplossing:

Wanneer mijn moeder haar geld terug krijgt en NS belooft om iedereen gelijk te behandelen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Maatje1000