Klacht: Kaarten met verkeerde datum besteld

op 30 mei 2019 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb vandaag kaarten besteld via ns.nl.
Ik heb ongeveer 4x de juiste datum in moeten voeren en toch is de verkeerde datum op de kaartjes gekomen.
Dit kan echter niet gewijzigd worden omdat de kaartjes al geopend zijn via de ns app.
Ik heb direct melding gemaakt bij ns.
Maar ik ben mn geld dus gewoon kwijt! Ik moet nieuwe kaartjes bestellen.
In de mail kan ik niet zien of de juiste datum op de kaartjes staan, in de mail staat alleen de aankoopdatum.
Ik moet de kaartjes dus wel openen.

Gewenste Oplossing:

Als de datum gewijzigd wordt of ik mn geld terug krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door JLLLJS2006