Klacht: Foutieve informatie abbonement NS

op 06 mei 2020 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Naar het overzetten van mijn weekend vrij abonnement naar een flex abonnement zonder weekend vrij blijft dankzij foutieve informatie van een van de telefonisten mijn abbonement doorlopen. Dit heeft geresulteerd in twee keer een maandelijkse afschrijving van 34 euro waar geen restitutie op mogenlijk is. Na het bellen met de klantenservice boden ze geen enkele oplossing. Met het inloggen op mijn ns heb ik zelf gezien dat alle extra modules uitstonden en ik dus gewoon een ov chipkaart heb.

Gewenste Oplossing:

De 2 keer maandelijkse kosten a 34 euro terug en exuses voor het ongemak

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door S. Hubers