Klacht: Flex dal abonnement werkt niet, klantenservice kan mij niet verder helpen

op 27 februari 2020 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Op 17 februari 2020 NS flex Dal voordeel abonnement gekocht en via ideal €5 betaald. Je bent verplicht om op rekening te reizen. mijn €10,96 tegoed wordt van mijn OV kaart afgeschreven, terwijl ik voor de rit totaal € 6,20 moest betalen. Ik sta nu € 1,91 in de min. Ik gebeld met de klanten service. Zij hebben aangegeven dat ik geen geld op mijn kaart moet zetten, maar toen ik weer wilde reizen, gaf mijn kaart een te laag saldo aan. Ik heb er weer € 20 op gedaan omdat ik dus niet kan reizen op rekening. Nu schrijft hij weer € 5 van mijn kaart en de € 1,91 die ik in de min stond. Ik heb weer met de ns gebeld, wel 40 minuten om uit te zoeken wat er aan de hand is. Waarom kan ik niet op rekening reizen. Na 40 minuten krijg ik te horen dat ik een rekening krijg van de ns en dat ik mag gaan bellen met de ret en de htm om te zeggen dat mijn geld dubbel wordt afgeschreven. Ik krijg nu een factuur van de ns en de Ret en de HTM schrijven geld af van mijn kaart als ik met het openbaar vervoer reis. Dit kan niet . En de meneer van de klanten service heeft mij probleem niet kunnen oplossen. Ik heb ook nog een 20% korting abonnement van de RET en die wordt nu dus ook niet verrekent. Meneer van de klantenservice zegt dat ik deze van mij OV kaart, moet afhalen. Maar toen ik de NS Flexvoordeel uren kaart kocht, stond er nergers aangeven dat ik niet kan reizen met kortings abonnement van de RET. Ik vind dat de NS mij niet genoeggoed heeft geinformeerd over het NS Flex voordeel Abonnement.

Ik zou graag mijn korting( 20% RET en 40% NS ) op mijn reizen terug krijgen en ook mijn saldo die ik steeds moet opladen op mij OV kaart.
Graag wil ik dat mijn OV kaart weer normaal gaat werken.

Alle klachten die gemeld zijn door M. Ramdien