Klacht: Erg onbeschoft

op 05 november 2019 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Op 5 november 2019 om 18:30 stond ik samen met mijn ouders op station Zwolle, wij moesten van Zwolle naar Groningen we moesten naar spoor 6 maar de lift was defect en spoor 6 is boven.
Ik vroeg netjes aan de NS personeel die bij de informatiebalie stond of ik kon worden geholpen omdat ik met een kinderwagen was en mijn ouders invalide zijn, mijn moeder loopt zelfs met een rollator en dat zagen zij zelf ook!
Een NS personeel met kort blond haar die ook bij de informatiebalie stond zei letterlijk ik ga jullie niet helpen om het naar boven te dragen je moet maar naar een andere spoor! Ik stond helemaal in shock door wat ik hoorde, schandalig!
Toen heb ik maar zelf mijn dochter opgepakt en heb het aan mijn moeder gegeven zodat zij haar kon optillen voor mij en ben ik de kinderwagen en mijn bagage naar boven gaan tillen.
Ik heb zelf astma en harttrimtestoornis (SVT) ik was helemaal buitenadem toen ik boven aan kwam.
Mijn vader heeft toen met alle moeite geprobeerd om de rollator op te gaan tillen wat hem niet lukte, hij heeft zelf al heel veel ziektes en is slecht ter been, gelukkig zag een meneer hem en heeft hem een handje geholpen om naar boven te komen.
Gelukkig zagen ook twee jonge dames ons en zij hebben ons uiteindelijk geholpen met de overgebleven bagage en de rollator, 1 van de jonge dame hoorde ook hoe de NS personeel mij behandelde en zij vond het ook erg onbeschoft!

Ik ben heel erg teleurgesteld in NS en ik ben erg boos.

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Zjilan