Klacht: E ticket datum willen wijzigen

op 06 maart 2019 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Eticket gekocht voor een dagretour Amersfoort-vathorst naar Amsterdam centraal, dagretour á €20,20. Datum kan niet gewijzigd worden.
Gechat met medewerker NA. Die zegt dat je een nieuw e ticket moet kopen. Dan heb ik dus 2x betaalt voor 1 dagretour. Dat gaat me te ver. Dat is lekker cashen bij de NS. Klantenservice mag het niet daar, ze doen niks voor je.

Gewenste Oplossing:

Voor dit E-ticket een tegoed voucher €20,20.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jolanda 1979