Klacht: Dubbel betalen EEN abonnement

op 19 september 2019 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Sinds kort kun je een FLEX abonnement nemen. Ik wist niet goed waar ik tussen moest kiezen en koos voor FLEX consument en zakelijk. ’n Flex abonnement VRIJ TARIEF vrij reizen in heel Nederland kost ongeveer 350 euro per maand. Hetabonnement sloot ik eind mei 2019 af.
De eerste rekening was idd ongeveer 350 euro. De volgende rekening: ruim 700 euro? Ik begreep er niets van. Ik heb ongeveer 10 keer langdurig gebeld ivm vragen en klachten. Niemand begreep waarom ik zo’n hoge rekening moest betalen; ik ook niet. Sommige telefoontjes leverden veel stress op.
Eind augustus werd duidelijk dat ik gesplitst werd in een consument en in een zakelijke klant. Ik heb maar EEN betaalrekening.
De telefoontjes hielpen niet. Op enig moment werd ik in gebreke gesteld. Inmiddels bij een incassobureau in handen gegeven, maar ik blijf weigeren om twee prijzen voor een abonnement te betalen.
MvG Josephine

Als ik EEN rekening hoef te betalen voor een abonnement; NIETTWEE.

Alle klachten die gemeld zijn door MsTus