Klacht: Declareren van reiskosten door niet rijden van intercity

op 06 april 2019 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Vandaag 6 april stond ik om 7.05 uur op station Heerlen te wachten op de intercity naar Utrecht. Na 10 minuten komt een conductrice melden dat er geen intercity naar Utrecht rijd maar wel een Veolia trein naar Sittard. Vanuit daar met bus naar Roermond. Dan weer overstappen op trein en weer overstappen. Hierbij zou ik te laat aankomen voor mijn cursus in Utrecht en ik heb een Flex abonnement maar is voor deze ritten niet geldig.
Mijn partner had me afgezet op t station en moest me toen weer komen halen. Ik moest met de auto naar Utrecht waardoor hij hele dag geen auto had en vanalles uit moest halen om naar zijn werk te kunnen.
Er wad geen enkele vooraankondiging geweest dat de treinen niet reden. Stond in de ochtend ook niet op de site en werd ook niet omgeroepen op het station. Flex zou je wijzigingen laten weten maar niks van dat.
Ik wil een declaratie indienen van de gereden km’s en alle bijkomende kosten.
De gereden km’s zijn 430 km retour en dat tegen de lekkere dure benzine prijzen…
De 1e week van de cursus 9 maart waren er ook geen treinen en ben ik ook met de auto moeten gaan. Heb dit toen niet gemeld maar meld dit er nu bij omdat het al de 2e keer in zo een korte tijd is waardoor je boos wordt.
Hierdoor heb ik 2 zaterdagen 4 uur minder kunnen leren want in de auto gaat dit helaas niet.
Gelieve deze twee zaterdag te vergoeden en als dat kan voor de geleden belast die hierbij zijn gekomen voor mijn partner en mijzelf.
Dank hiervoor en hoop dat de volgende zaterdagen goed verlopen.
Mvg Sonja Crapels

Als de treinen tijdig rijden en de gelede kosten vergoed worden

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door SonjaCrapels