Klacht: controle in de trien

op 28 juni 2020 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

ik reis al tijdje in corona tijd. Al die tijd reis ik voor ik de trein in stap dat mijn kaart inchecken is. er word gewoon te weinig controle uitgevoerd in de trein op kaartjes controle, bevolking moet maar inchecken wat ons geld kost, en de conducteurs laten deuren sluiten zodat de trein kan rijden. ze lopen door de trein goede morgen goede morgen goede middag enz enz. controle no way. al die tijd had ik net zo goed zwart kunnen rijden als er zo weinig controles uit gevoerd word. zo kan ik ook bij de ns gaan werken lekker deuren sluiten en met de luie reet 1e klas gaan zitten, terwijl reizigers in de trein zitten die ingecheckt zijn. nu zaterdag 27 6 2020, had ik bijna gewoon zwart kunnen reizen van wierden naar Almelo richting Den Haag tot aan Rijssen terug weg. tussen Rijssen en wierden kwam de conducteur eindelijk. Treinkaartjes worden maar duurder wat wij met bevolking moeten betalen als we met de trein gaan. en ns word nog rijk van ons. laat de conducteurs meer kaartjes controleren inplaats lux in de 1e klas ze gaan zitten. hoop dat de hoofd van de ns bij alle conducteurs goed achter hun oren knoppen dat ze meer controles uit moeten gaan voeren. met vriendelijke groeten Cheyenne. [email protected]

ik ben pas tevreden als corona tijd voor bij is, en de treinen stampvol zitten dat ze bij volgende station aan moeten geven of er extra trein gekoppeld kan worden. ik zie vaak dat veel treinen maar stil staan op een zijspoor terwijl op stations mensen graag met de trein mee willen dat de trein soms zo vol zitten dat je dicht op elkaar moet staan in de gang paden

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door T.F. Pinxteren