Klacht: betreft een creditnota voor de huur van een Greenwheels auto

op 16 januari 2020 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

In juni heb ik mede door toedoen van Greenwheels een auto gehuurd voor het weekendtarief bij Greenwheels. Omdat ik in mei geabonneerd ben voor deze dienst bij Greenwheels en mijn NS Businesscard als sleutel is geregistreerd om gebruik te kunnen maken van de huur van een auto heeft een medewerker van Greenwheels mij op weg geholpen met de eerste reservering. Echter deze reservering blijkt via de NS Businesscard te zijn gedaan en niet rechtstreeks via Greenwheels. Het gevolg .. een rekening van het dubbele per dag en niet voor het weekendtarief van Greenwheels. NS is tot op heden nog steeds niet bereid om de creditnota die ik van Greenwheels mocht ontvangen terug te storten op mijn rekening. Na diverse telefoongesprekken over en weer met NS en met Greenwheels werd mij toegezegd dat dit bedrag rond 14 januari 2020 op mijn rekening zou worden gestort. Tot op heden nog steeds niets ontvangen.

Na ruim een half jaar wil ik graag de restitutie ontvangen die Greenwheels mij heeft toegezegd via de NS Businesscard

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jhvanderleij