Klacht: automatische incasso werkt niet, ns heeft zaken niet op orde

op 08 maart 2019 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

automatische incasso werkt niet. ik heb zelf meerdere malen contact opgenomen, ik heb zaken gecheckt, en mijn bank ook.
elke keer wijst ns naar mij: ‘bij ons is alles goed’. tot gisteren morgen, na bijnaw twee maanden krijg ik het antwoord: ‘het ligt bij ons in het systeem, dit is een bekend probleem.’ grrrrr en dan nog moeizame excuses ook.

Gewenste Oplossing:

compensatie voor alle tijd die ik hier ingestoken heb en dat ns klantenservice een keer zaken zorgvuldig uitzoekt, verzoeken eerder naar backoffice doorzetten en zijn systemen op orde brengt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door williebam