LS,
Sinds kort rijden er op het traject Utrecht Tiel oude sprinters type SGMM. Deze treinstellen zijn ontoegankelijk voor mindervaliden. Reisassistentie is ook niet te boeken. Waarom kan ik geen gebruik meer maken van de trein. Anno 2019 is dit vind... Lees meer
De trein van Leiden CS naar Utrecht is na lang wachten helemaal uitgevallen (trein op 212019 van 16.52 uur). Claim wordt afgewezen omdat er helemaal geen vertraging zou zijn terwijl ik meer dan een half uur heb moeten wachten.
Vanavond... Lees meer
Op 7 november reisde ik met een keuzedag van Blerick naar Leiden.Ik heb steeds keurig in en uit gecheckt.Achteraf bleek dat er voor reizen met 40% korting, 2 maal 14,30 van mijn Ov chipcard is afgeboekt en 3 maal... Lees meer
Op 7 november reisde ik met een keuzedag van Blerick naar Leiden.Ik heb steeds keurig in en uit gecheckt.Achteraf bleek dat er voor reizen met 40% korting, 2 maal 14,30 van mijn Ov chipcard is afgeboekt en 3 maal... Lees meer
@NS_online Ik heb op 13 September toiletten van Sanifair op station Utrecht Centraal bezocht en daar met pin betaald.
Bij het maandelijks terugkijken op mijn rekening merkte ik dat Sanifair het bedrag van 70 cent dubbel heeft afgeschreven. Dat kan niet... Lees meer
Geachte Klachtenbehandelaar(ster)
Al jaren draai ik mijn tickets naar het buitenland uit per printer.
ik moet steeds weer opnieuw zoeken waar wat staat.
een tenenkromtrekkende lay out. Lees meer
Ik wil graag mijn abonnement betalen maar helaas kan dat niet nu ik heb tijd nodig ,maar dat kan bij jullie niet , ik studeer in mbo schakel jaar waar ik niks van Duo krijg dus betaal ik zelf... Lees meer
Komen we vanuit Amsterdam aan op station Haarlem Spaarnwoude, is er geen hellingbaan of lift voor mindervaliden, alleen via de trap kom je van het ene perron. Laat staan als je weer terug moet richting Amsterdam. Lees meer
Rond 20 oktober heb ik een klacht ingediend. Ik had via actie van de dag twee kaartjes betaald en deze zelf geprint volgens instructies (goed leesbaar). Op het perron wilde 1 van de tickets niet scannen en de deurtjes wilden... Lees meer
Trein gemist omdat poortje niet open ging met e-ticket op mobiel , alleen melding ingechekt.
Niet mogelijk om klacht in te dienen bij ns als je geen login hebt, erg irritant. Lees meer