Klachten over Lidl

De van oorsprong Duitse supermarktketen Lidl staat bekend om haar lage prijzen. Lidl voorziet u niet alleen van de dagelijkse boodschappen maar ook van... Lees meer >

100% van alle klachten opgelost. Rated as nr. # 1 in Supermarkten

5.6 /10
289 stemmen
289

Kabeljauw burger

Klacht van Eline van Zielst op 07 juni 2022 over Lidl in de categorie Supermarkten

Vandaag voor het eerst de kabeljauw burger gekocht om eens te proberen. Bij het aansnijden zie je gelijk dat hier geen kabeljauw filet in verwerkt zit zoals je zou verwachten. Heeft een vies grauwige kleur en oogt als deeg/brood structuur.... Lees meer

Maandverband siempre

Klacht van S.Philipse op 04 juni 2022 over Lidl in de categorie Supermarkten

Ik gebruikte altijd Siempre ultra pads normal zonder vleugels en was daar zeer tevreden over. Ineens was het artikel uit het assortiment gehaald. Ik heb helaas nog geen vergelijkbaar maandverband kunnen vinden. En vind dit zeer jammer. Ik snap... Lees meer

Valse reclame aanbieding

Klacht van BB2021 op 03 juni 2022 over Lidl in de categorie Supermarkten

In de huidige folder van Lidl wordt een HALVE KILO geraspte kaas aangeboden voor 2,69 euro! In de winkel blijkt het slechts te gaan om 300 gram. Mededeling werknemer Lidl: drukfout. Kan mij niet voorstellen dat dit het geval is.... Lees meer

Niet leveren 12 v oplader Parkside

Klacht van Gerard van der Wurff op 31 mei 2022 over Lidl in de categorie Supermarkten

Voor mijn 3 jaar geleden heggenschaar heb ik een nieuwe oplader nodig. Ik krijg als melding niet leverbaar. Ik vind dit onbegrijpelijk, temeer omdat op Lidl.nl nog steeds 12volt accu's en apparatuur worden aangeboden. Gaarne oplossing voor dit probleem. Lees meer

Milbona Magere kwark

Klacht van nvt1212121 op 30 mei 2022 over Lidl in de categorie Supermarkten

Op zaterdag 28 mei 2022 milbona magere kwark gekocht in de winkel LIDL Julianadorp met houdbaarheidsdatum 21-06-22. Dit product lijkt in de verste verte niet op kwark maar op yoghurt. Wat is er aan de hand? Ook heeft dit product... Lees meer

gootsteenmatjes

Klacht van Quin Bemmelmans op 29 mei 2022 over Lidl in de categorie Supermarkten

Vorige week een aanbieding gekocht m.b.t. de gootsteenmatjes. Deze zijn totaal nutteloos, zweven in het water. Zijn dus veel te licht. Probeer het maar eens uit. Lees meer

Blender

Klacht van Dorinda Timmerman op 25 mei 2022 over Lidl in de categorie Supermarkten

Ik vraag al 3 weken lang om een reactie op mijn mail naar de klantenservice van Lidl. Ze geven aan dat het hun spijt dat het niet behandeld wordt en beloven met spoed de vraag door te geven. Nog steeds... Lees meer

Compliment van M. Schriever op 27 juni 2022 over Lidl

Ik vind het geweldig en netjes dat jullie de klacht zo snel hebben behandeld. Mijn complimenten.

Compliment van BB2021 op 03 juni 2022 over Lidl

Prima!

Compliment van Koorzanger op 01 juni 2022 over Lidl

Keurig geregeld.

Compliment van RubensRebel op 21 mei 2022 over Lidl

Amazing echt super hoor zo snel opgelost.

Compliment van [email protected] op 18 mei 2022 over Lidl

Vind dit een hele nette afhandeling van de lidl
Hartelijk dank

Compliment van Dick Das op 19 mei 2022 over Lidl

Een passende oplossing
Het was wel een teleurstelling maar goed dat ik in de winkel nog op de verpakking keek, anders hadden we de bedden weer moeten terugbrengen!

Compliment van [email protected] op 05 mei 2022 over Lidl

Prima geregeld zo.
Jullie ook bedankt voor het snelle reageren en regelen

Compliment van Maria63 op 04 mei 2022 over Lidl

Snelle oplossing, juiste service

Compliment van Manjowella op 02 mei 2022 over Lidl

Als ze er komen is het super de klacht is snel in behandeling genomen gr manjowella

Compliment van louisa61 op 28 april 2022 over Lidl

Weer heel netjes opgelost door de klantenservice. Erg klant gericht, mijn complimenten. Bon verlengd tot 13 mei, nou dat moet toch gaan lukken lijkt mij.

Compliment van peterkuit op 21 april 2022 over Lidl

Fijn dat de mini's alsnog worden opgestuurd.

Compliment van Helema97 op 15 april 2022 over Lidl

Fijne oplossing, maar ben pas echt tevreden als ik het maandverband weer kan kopen!

Compliment van [email protected] op 01 mei 2022 over Lidl

Klachtafhandeling via LIDL landelijk is slecht geregeld. Oplossing: bespreek het met de locatiemanager!

Compliment van T.groot op 04 april 2022 over Lidl

Zeer tevreden met de oplossing.

Compliment van Osama Hamdy op 09 april 2022 over Lidl

Eindelijk heb ik mijn geld terug gekregen
Dankjewel klacht.nl ik ben zeer tevreden

Compliment van Mv de Bie op 02 april 2022 over Lidl

Personeel moet de prijzen in de gaten houden met vullen, maar ze hebben het al zo druk heb ik al eens gelezen, haast geeneens tijd voor pauze

Compliment van Theo van der Fluit op 31 maart 2022 over Lidl

Ik ben tevreden over snelle reactie. Kan er nog niet verder over oordelen omdat eerst moet zien hoe het allemaal afloopt.

Compliment van Rijsdam op 11 maart 2022 over Lidl

Grote klasse van Lidl, bedankt