Klachten over Lidl

De van oorsprong Duitse supermarktketen Lidl staat bekend om haar lage prijzen. Lidl voorziet u niet alleen van de dagelijkse boodschappen maar ook van... Lees meer >

99% van alle klachten opgelost. Rated as nr. # 1 in Supermarkten

282 stemmen
282

Kattebakvulling

Klacht van op 09 mei 2017 over Lidl in de categorie Supermarkten

De grijze kattenbakvulling van 10 kg van het merk Coshida is vervangen door witte kattenbakvulling die een geurtje heeft en anders is van kleur en samenstelling. Sindsdien gaan Lita en Moor niet meer op de kattenbak maar doen hun behoefte... Lees meer

te weinig geld teruggekregen

Klacht van op 08 mei 2017 over Lidl in de categorie Supermarkten

pizza gekocht van 3,99 kassamedewerker had de 30% korting niet gezien wel deze pizza betaald en nog 2,80 moeten betalen en 1,20 teruggekregen ik ben 2x naar de winkel teruggeweest en de bedrijsmedewerker houdt vol dat dit juist is ik ga niet akkoord hiermee groet Nelly Dorst Lees meer

bevroren berliner bollen

Klacht van op 08 mei 2017 over Lidl in de categorie Supermarkten

Vanmiddag waren we in de lidl te Vaals.Iedere maand vraag ik bij de versafdeling van het brood om een doos bevroren berliner bollen 24 stuks per doos.Ik krijg ze ook iedere maand tot vandaag.Van de bedrijfsleidster mocht het vanaf vandaag... Lees meer

Compliment van louisa61 op 01 april 2020 over Lidl

Goedemiddag,

Hartelijk dank voor u reactie.
Nee, ik ben geen Lidl plus klant.
Vervelend om te melden maar gister was het weer zover, in hetzelfde filiaal. Nu had ik wel direct de bon nagekeken, en is het verrekend. Maar ja moest wel weer even wachten.
Graag zie ik de coupon tegemoed.

Vriendelijke groet,
A.L.Leeuwendaal

Compliment van ikkebenhet op 15 maart 2020 over Lidl

Niks meer van Lidl vernomen.
Wel vandaag in het filiaal geweest. De helft van de wagentjes is vervangen door grotere wagens. Goede oplossing, nu kan de klant zelf een keus maken.

Compliment van Surplus op 07 maart 2020 over Lidl

Een prima oplossing
Bedankt!

Compliment van Tillypaass op 08 maart 2020 over Lidl

Heel erg fijn dat ik toch nog aqua mini's mag ontvangen
Dank U wel!!

Compliment van arijn@hetnet.nl op 03 maart 2020 over Lidl

Het is toch vreemd dat de vaatwastabletten + 4 niet de oplosbare folie hebben.
Die aanbieding komt zeker binnenkort weer en dan is het misschien opgelost.
Ik hoop het wel.

Met vriendelijke groeten,
Mevr. A. van Rijn

Compliment van Mulder-Verbeek op 02 maart 2020 over Lidl

Zojuist een heerlijke reep chocola ontvangen
Erg attent!

Compliment van mdl1987 op 25 februari 2020 over Lidl

Goede service, erg tevreden! Inmiddels bevestiging gekregen dat het product aangekomen is en de komende dagen krijg ik mijn bedrag terug. Netjes, dit geeft mij het vertrouwen in Lidl terug. Ps. De oplossing kwam van Lidl!

Compliment van Mevrouw Kleijweg op 17 februari 2020 over Lidl

Gedane zaken nemen geen keer, maar Lidl heeft snel gereageerd. Ik hoop dat mijn klacht serieus genomen wordt.

Compliment van Goudmijntje555 op 09 februari 2020 over Lidl

Hartelijk dank voor de reactie. En voor het doorsturen van mijn tip. En hopelijk komt het ook bij de Lidl. Jonge mensen hebben er niet zoveel last van. Maar als je 70 bent dan ben je niet meer zo beweeglijk in het denken.

Compliment van boodschapjan op 25 februari 2020 over Lidl

Er heeft een gesprek plaatsgevonden op 25/2 en daarbij is vastgesteld dat het geen zakelijk probleem betrof. Mijn gedrag ten aanzien van medewerkers vormde niet het probleem; het betrof de persoonlijke beeldvorming van één medewerkster. Tevens zijn mij verontschuldigingen aangeboden voor de niet relevante dreiging met een winkelverbod. Het gesprek hierover verliep prettig.

Compliment van J.C.Troost op 29 januari 2020 over Lidl

Is goed mijn klanten kaart is 77310001410021827 en mijn mobiele nummer is 0611306967

Compliment van rickvanabbe op 26 januari 2020 over Lidl

Lidl gaat het probleem onderzoeken .

Compliment van Bram 104 op 16 januari 2020 over Lidl

Nu,vandaag is het erg rustig. Als het zo blijft ben ik zeer tevreden.
Hartelijk dank!

Compliment van Paul Moerman op 23 december 2019 over Lidl

Volgend jaar nieuwe ronden, nieuwe kansen ;-)

Compliment van slampie op 15 december 2019 over Lidl

Ik ben te oud voor al dat gezeur over een account aanmaken weet wel wat maar niet zoveel mn man deed dat altijd maar die is in juni overleden

Compliment van Bedorven op 10 december 2019 over Lidl

Lidl heeft een tegoedbon gestuurd van €10.
Ik heb dus het geld voor de 2 maaltijdsalades terug gehad.Ik ben tevreden met de oplossing.

Compliment van jose.schutte op 27 november 2019 over Lidl

Goed dat jullie voor de komende jaren er over denken om het vullen van de klompjes meer gericht gaat worden naar de kinderen.

Compliment van ZiggyZiva op 29 november 2019 over Lidl

Black Friday 29-11 om 00.15 is het gelukt om het oventje te bestellen