Klachten over Lidl

De van oorsprong Duitse supermarktketen Lidl staat bekend om haar lage prijzen. Lidl voorziet u niet alleen van de dagelijkse boodschappen maar ook van... Lees meer >

98% van alle klachten opgelost. Beoordeeld als nr. # 2 in Supermarkten

1105 stemmen
1105

30+kaas

Klacht van op 10 januari 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

Ik koop al enige tijd de belegen 30+ kaas van de lidl. (Plakken) de smaak is super en de prijs ook.maar wat ik iedere keer weer heb is dat de plakken teveel aan elkaar kleven als het ware waardoor als... Lees meer

Suggestie

Klacht van op 09 januari 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

Lidl heeft tegenwoordig heel veel vlees. Ik mis een soeppakket bestaande uit een schenkel, gehakt en stukjes rundvlees. Ik moet hiervoor altijd naar een andere supermarkt. Ik hoop dat het aan het assortiment wordt toegevoegd. Hartelijke groet Yvonne van Bentem Lees meer

Kania Tomatensoep

Klacht van op 08 januari 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

Sinds kort is het recept veranderd van de Kania Tomatensoep. Deze was voorheen heerlijk en ging ik oa speciaal naar de Lidl voor deze soep.Nu is hij smakeloos en smaakt naar laffe worteltjes. Graag de oude soep weer zoals hij was aub Lees meer

Compliment van Mijnie72 op 09 mei 2019 over Lidl

Geweldig deze oplossing. En zo snel. Complimenten.

Compliment van Gean op 10 mei 2019 over Lidl

Netjes opgelost. Bedankt Lidl!

Compliment van KoenOlijve op 28 april 2019 over Lidl

Hallo,
Ik vind het erg leuk dat U dit doet,ik had zaterdag liever de asperges gehad.

Vr.gr. K.Olijve.

Compliment van Leejoo1974 op 05 mei 2019 over Lidl

Hartelijk dank voor de snelle afhandeling. Belangrijkste vond ik dat Lidl op de hoogte was en daarom deze melding. De tegemoetkoming en het leuke groenteknuffeltje vonden wij erg attent.

Compliment van Lowieke 1 op 30 april 2019 over Lidl

Het was fijner geweest als men 3 weken geleden een nieuw apparaat hadden gestuurd of deze oplossing hadden aangeboden. Het had een hoop frustraties gescheeld.

Compliment van Max rokko op 01 mei 2019 over Lidl

Zeer goed opgelost op deze manier

Compliment van Dennisdr op 26 april 2019 over Lidl

Hallo dhr/mvr,

Bedankt hiervoor, hier kan ik prima meeleven!.

groetjes,
Dennis

Compliment van Lm Gerits op 13 april 2019 over Lidl

Als ik een tegoed bon krijg is goed maar kan daar mee later de wijn krijgen voor het zelfde geld als het nu is 2 voor5euro maar ik ga akkoord vrgr leon Gerits willibrodusstraat 32 6102ap pey echt limb

Compliment van Saskia Emmen op 19 april 2019 over Lidl

Snel, adequaat en goed opgelost! Top!

Compliment van Patrickonline op 24 april 2019 over Lidl

Bedankt Lidl,

Ik ben tevreden geholpen, goed dat er aandacht wordt gegeven aan de kwaliteit maar ook aan de \"klacht\" die gemaakt wordt. Goede service op deze manier.
Ga zo door.

Compliment van grens op 18 april 2019 over Lidl

Natuurlijk ben ik tevreden met de oplossing, maar ik vind het jammer dat daarvoor deze weg nodig was.

Compliment van Jansen1954 op 14 april 2019 over Lidl

Erg mooi opgelost! Dank daarvoor.

Compliment van CASA56 op 12 april 2019 over Lidl

Mijn in steek was niet een vergoeding hier uit te halen maar meer het laten weten dat dit wel gebeurd (wel heel goed zo als Lidl dit oplost)

Compliment van debnathbk@gmail.com op 09 april 2019 over Lidl

HIERONDER BEIDE REACTIES VAN LIDL...ik ben wel tevreden met de 2e reactie maar het blijft onbegrijpelijk dat de klantenservice zo te werk gaat; is er teveel werkdruk, is dit het beleid van Lidl, neemt Lidl ongemotiveerde mensen in dienst?

1E REACTIE MIJN REDEN EN DE AANLEIDING OM EEN MELDING TE MAKEN BIJ KLACHT.NL

Geachte heer Debnath,
Naar aanleiding van uw correspondentie op 16-feb-2019 kunnen wij u als volgt informeren.
Helaas moeten wij u meedelen dat wij geen lijst hebben van alle biologische kazen en welke vegatarisch zijn. Wij hebben u reeds geinformeerd over het artikel biologische kaas met EAN 20715298. Indien u deze informatie ook graag van een andere kaas wenst te ontvangen, vernemen wij graag om welke ean (artikelnummer) het gaat.
Wij vertrouwen erop u met deze informatie voldoende van dienst te zijn geweest en hopen u binnenkort weer als tevreden klant te mogen begroeten in een van onze filialen.

Uw Lidl Team

Lidl Nederland GmbH

2E REACTIE NA MELDING OP KLACHT.NL

Geachte heer Debnath,
Bedankt voor uw reactie,
Het is niet onze bedoeling om uw vraag te ontwijken, als u dit gevoel hebt gehad onze excuses hiervoor.
Kazen met het biologisch keurmerk mogen geen genetisch gemodificeerd stremsel bevatten. Voor onze biologische kazen gebruiken wij een microbieel stremsel, dat gemaakt is door micro-organismen. Dit stremsel is vegetarisch.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Uw Lidl Team

Lidl Nederland GmbH

Compliment van nruipers@planet.nl op 14 april 2019 over Lidl

Ja, ik ben tevreden over de afhandeling van mijn klacht. Lidl heeft mij een tegoedbon toegestuurd. Ik ben zeer tevreden over de snelle afhandeling.

Compliment van Petra Wolters op 27 maart 2019 over Lidl

het zou fijn zijn als u de klant nog kan achterhalen.

Compliment van Henk2904 op 24 maart 2019 over Lidl

Prima opgelost

Compliment van R.janze op 17 maart 2019 over Lidl

Ik ga hiermee akkoord mee .
Maar er moet wel goed opgelet worden met vakken vullen.