Klachten over Lidl

De van oorsprong Duitse supermarktketen Lidl staat bekend om haar lage prijzen. Lidl voorziet u niet alleen van de dagelijkse boodschappen maar ook van... Lees meer >

98% van alle klachten opgelost. Beoordeeld als nr. # 1 in Supermarkten

1085 stemmen
1085

Datum klopt niet

Klacht van op 02 juni 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

Normaal ga ik naar Beuninge maar ivm verbouwing ga ik naar lidill horstacker ( beuningen geen klachten gehad) laats met mijn partner zeker 10 bakjes pesto uit de schappen gehaald omdat die over datum waren! Nu heb ik kaasblokjes met... Lees meer

Tekort aan yoghurt

Klacht van op 01 juni 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

Het is mij al herhaaldelijk overkomen dat ik naast de halfvolle milde yoghurt en de Griekse yoghurt greep. Hoe kan het zijn dat deze yoghurt iedere keer overdag uitverkocht is? Het betreft het filiaal aan het Ambachtsplein in Rotterdam. Lees meer

Embellagebon

Klacht van op 31 mei 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

Goedemiddag, wilde net een embellagebon inleveren maar die was niet meer te scannen. Filliaalleider werd erbij gehaald en die vroeg of de bon van vandaag was, waarop mijn antwoord: nee was. Hij zei toen dat ik pech had omdat emballagebonnen... Lees meer

Compliment van Lm Gerits op 13 april 2019 over Lidl

Als ik een tegoed bon krijg is goed maar kan daar mee later de wijn krijgen voor het zelfde geld als het nu is 2 voor5euro maar ik ga akkoord vrgr leon Gerits willibrodusstraat 32 6102ap pey echt limb

Compliment van Saskia Emmen op 19 april 2019 over Lidl

Snel, adequaat en goed opgelost! Top!

Compliment van grens op 18 april 2019 over Lidl

Natuurlijk ben ik tevreden met de oplossing, maar ik vind het jammer dat daarvoor deze weg nodig was.

Compliment van Jansen1954 op 14 april 2019 over Lidl

Erg mooi opgelost! Dank daarvoor.

Compliment van CASA56 op 12 april 2019 over Lidl

Mijn in steek was niet een vergoeding hier uit te halen maar meer het laten weten dat dit wel gebeurd (wel heel goed zo als Lidl dit oplost)

Compliment van debnathbk@gmail.com op 09 april 2019 over Lidl

HIERONDER BEIDE REACTIES VAN LIDL...ik ben wel tevreden met de 2e reactie maar het blijft onbegrijpelijk dat de klantenservice zo te werk gaat; is er teveel werkdruk, is dit het beleid van Lidl, neemt Lidl ongemotiveerde mensen in dienst?

1E REACTIE MIJN REDEN EN DE AANLEIDING OM EEN MELDING TE MAKEN BIJ KLACHT.NL

Geachte heer Debnath,
Naar aanleiding van uw correspondentie op 16-feb-2019 kunnen wij u als volgt informeren.
Helaas moeten wij u meedelen dat wij geen lijst hebben van alle biologische kazen en welke vegatarisch zijn. Wij hebben u reeds geinformeerd over het artikel biologische kaas met EAN 20715298. Indien u deze informatie ook graag van een andere kaas wenst te ontvangen, vernemen wij graag om welke ean (artikelnummer) het gaat.
Wij vertrouwen erop u met deze informatie voldoende van dienst te zijn geweest en hopen u binnenkort weer als tevreden klant te mogen begroeten in een van onze filialen.

Uw Lidl Team

Lidl Nederland GmbH

2E REACTIE NA MELDING OP KLACHT.NL

Geachte heer Debnath,
Bedankt voor uw reactie,
Het is niet onze bedoeling om uw vraag te ontwijken, als u dit gevoel hebt gehad onze excuses hiervoor.
Kazen met het biologisch keurmerk mogen geen genetisch gemodificeerd stremsel bevatten. Voor onze biologische kazen gebruiken wij een microbieel stremsel, dat gemaakt is door micro-organismen. Dit stremsel is vegetarisch.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Uw Lidl Team

Lidl Nederland GmbH

Compliment van nruipers@planet.nl op 14 april 2019 over Lidl

Ja, ik ben tevreden over de afhandeling van mijn klacht. Lidl heeft mij een tegoedbon toegestuurd. Ik ben zeer tevreden over de snelle afhandeling.

Compliment van Petra Wolters op 27 maart 2019 over Lidl

het zou fijn zijn als u de klant nog kan achterhalen.

Compliment van Henk2904 op 24 maart 2019 over Lidl

Prima opgelost

Compliment van R.janze op 17 maart 2019 over Lidl

Ik ga hiermee akkoord mee .
Maar er moet wel goed opgelet worden met vakken vullen.

Compliment van Jacqueline1971 op 17 maart 2019 over Lidl

Fijn te weten dat klachten serieus genomen worden en dat er naar een oplossing word gekeken.

Compliment van TessaSpraakman op 15 maart 2019 over Lidl

Eindelijk iemand die even meedacht!

Compliment van peetlonk op 21 maart 2019 over Lidl

Terecht, het was niet de eerste klacht hierover en t probleem is gewoon door gegaan.

Compliment van Paul Barel op 13 maart 2019 over Lidl

Ondanks dat ik de tegoedbon nog niet heb gezien ben ik tevreden met de geboden oplossing.
Groet Paul.

Compliment van tinekeblom op 11 maart 2019 over Lidl

Wanneer krijg ik de waardebon? verder vind ik het netjes opgelost

Compliment van Sha1887 op 04 maart 2019 over Lidl

Inmiddels reactie ontvangen en ga akkoord met de aangeboden oplossing.

Compliment van mevrouw Vd Langenberg op 11 maart 2019 over Lidl

bedankt voor jullie snelle en nette reactie. de kindjes zijn blij, dus dan ben ik het ook