Klachten over KPN NetwerkNL

Hieronder kunt u zien welke klachten er over KPN NetwerkNL zijn gemeld. Lees meer >

77% van alle klachten opgelost. Nog 32 klachten nodig voor een plaats in de categorie Internetproviders

77%
18 klachten gemeld
0 openstaande klachten
4 klachten in behandeling
14 klachten opgelost
2.8 /10
6 stemmen
6

Tijdslijn

Eind januari een internetaansluiting aangevraagd via MijnAansluiting.nl. Nu zes weken en evenzovele telefonische contacten met KPN Netwerk verder, is er nog niets gerealiseerd. Ook een planning afgeven behoort niet tot de mogelijkheden. Contact opgenomen met VolkerWessels, de uitvoerder. Zij hadden... Lees meer

Op 17 oktober is onze nieuwbouwwoning opgeleverd, daarbij zouden we de beschikking moeten hebben over een glasvezel verbinding. Al reeds een aantal weken voor 17 oktober hebben wij een internetpakket aangeschaft, aangezien wij niet zonder wilde komen te zitten.Onze verbazing... Lees meer

Hallo,Ik had begin juni 2019 de glasvezel aansluiting voor ons nieuwbouw huis aangevraagd. Helaas is tot heden helemaal niks gebeurd.Ik had al 3 termijnen gekregen wanneer de werkzaamheden zullen worden uitgevoerd, maar deze zijn zonder verdere informatieredenen verstreken. In week... Lees meer