KPN NetwerkNL Complimenten
Geachte heer/mevrouw Denissen,
Het spijt me te horen dat de aansluiting nog niet is gerealiseerd. Ik zie in mijn systeem dat uw adres ingepland staat voor 13 oktober. Indien u nog niet bent geïnformeerd, ontvangt u nog communicatie over de plandatum... Lees meer
Sinds vrijdag ligt het internet er uit bij ons.
T-Mobile wilde een monteur laten komen en deze zou misschien binnen 10 dagen langs kunnen komen. Er was volgens hen geen storing te melden.
Via via kwam ik er achter dat in onze... Lees meer
Bij ons nieuwbouwhuis ligt glasvezel tot in de meterkast. Er zijn geen andere methoden om internet te realiseren (ADSL/kabel) dus hieraan zijn we overgelaten.
Aangezien we nog thuiswerken in deze tijd (i.v.m. Corona) en er nog aardig wat in het huis... Lees meer
bij het aanleggen van de glasvezel zijn er de nodige tegels verwijderd.
bij het opnieuw bestraten, zijn door het aan trillen e.d zijn er veel tegels kapot gegaan. Hoe gaat dit gerepareerd worden? Lees meer
Gisteren is de glasvezel kabel op mijn erf binnen gebracht. Bij thuiskomst bleek mijn buitenverlichting defect te zijn. Ik heb alle lampen ed afgekoppeld en kan niet anders concluderen dat de aanleg van het glasvezel netwerk de oorzaak ik. Lees meer
We hadden al een glasvezel abonnement bestelt en onze oude abonnement was om 26 juni al gestopt (omdat we de preorder heeft besteld dus geen gebruik maakt van overstapservice en toen we realiseer dat de monteur weer vervallen komen was... Lees meer
Vorig jaar juni begon het gegons van de POP locatie aan de vlierstraat in Vaassen opnieuw. Toen is aangeven dat er een 'stille' fan in zou zitten (weinig stil zou ik zo zeggen) maar dat er als extra maatregelen een... Lees meer
Wij hebben in november 2019 glasvezel aangevraagd voor onze nieuwbouwwoning. Het zou gemiddeld 17 weken duren voordat het aangesloten zou worden. We zijn nu in juni en nog steeds is er geen datum bekend. Elke keer als we bellen worden... Lees meer
Bij ons huis zijn voor de deur de tegels slecht neergelegd. Dit zou vandaag gecorrigeerd worden, tenminste dat werd ons toegezegd. Helaas is dit niet gebeurd. Graag zouden we dit alsnog gecorrigeerd zien worden. Lees meer
In oktober glasvezelaansluiting aangevraagd. Precies op tijd voor de 17 weken die KPNNetwerk zelf aangeeft die nodig is om op tijd de aansluiting te krijgen. Inmiddels mei en er is nog steeds geen aansluiting. Sleutel van de woning eind februari... Lees meer