Klacht: glasvezel

LUVU op 03 juli 2025 over KPN NetwerkNL in de categorie Internetbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

op een locatie van ons wil KPN van de koperen lijnen af en switchen naar glasvezel. Ik werd hiervoor benaderd met de mededeling dat KPN hier zorg voor zou dragen. Gezien mijn KPN EEN contract zou dit geregeld worden, daar KPN zelf de verandering wil. Ondertussen is er ook een monteur wezen kijken. Vanmorgen werd ik gebeld door een medewerker van KPN dat e.e.a. niet doorgaat. Er zou geen glasvezel liggen (wat echter wel het geval is) en ik moet eerst op mijn kosten glasvezel laten aanleggen en daarna zou KPN wel aansluiten. Dit was niet de afspraak. Mijn reactie was dat ik dan gewoon op koper blijf. De medewerker werd hierop onredelijk en zei dat ik t.z.t. dan geen aansluiting meer zou hebben. Waarop ik antwoordde dat zij niet eenzijdig een contract kunnen opzeggen.Mijnheer dreigde van wel. Daarna werd het gesprek zeer onvriendelijk en de medewerker heeft de opdracht geannuleerd. Dit alles terwijl KPN dit zelf wil omzetten. Ik ga dus (nu zeker) niet deze kosten betalen en hou KPN gewoon aan hun contract tot dat dit opgelost is…

Gewenste Oplossing:

ik wil dat KPN dit volgens hun eigen afspraken en kosten oplost.
Zij willen het koper verwijderen, dusmoeten zij alternatief bieden.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar KPN NetwerkNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door KPN NetwerkNL in behandeling genomen

KPN NetwerkNL

Heeft op 03 juli 2025 om 15:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Ik heb even voor u gekeken en ik zie dat wij hier al sinds 2022 glas hebben liggen wat dus zou betekenen dat wij hier niks meer in kunnen betekenen en uw bij de kpn provider moet zijn voor deze klacht en niet bij kpn netwerk.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat KPN NetwerkNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

LUVU

Heeft op 03 juli 2025 om 19:01 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Voor mij is KPN 1 bedrijf en ze komen hun afspraken niet na. Vervolgens cancelen ze hun eigen order. Hoe dan?

Bericht van KPN NetwerkNL

1 week geleden - kpn is 1 bedrijf maar hebben meerdere afdelingen zoals kpn netwerk en de provider kpn, wij als kpn netwerk kunnen u niet verder helpen met vragen zoals dit voor de provider er is al glasvezel aanwezig en wij zijn verantwoordelijk voor de glasvezel en niet de orders er omheen

Alle klachten die gemeld zijn door LUVU