Klacht: Wachten op glasvezel

Ben Westen op 14 april 2024 over KPN NetwerkNL in de categorie Internetbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wacht 8 maanden op aansluiting glasvezel in januari bericht gehad binnen 4 weken nu nog geen afspraak ,contact met kpn netwerk bellen 2x 30 min geen gehoor per email krijg ik berichtje we werken eraan ,een standaard bericht hoe lang gaat dit nog duren ,kpn huur een betere kbalaansluiter in want deze maakt er een potje van gr ben

Gewenste Oplossing:

Afspraak met monteur kabels zijn er al lang

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar KPN NetwerkNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door KPN NetwerkNL in behandeling genomen

KPN NetwerkNL

Heeft op 26 juni 2024 om 09:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Betreft uw melding. U bent inmiddels hierover geïnformeerd door de uitvoerend aannemer. Wij hebben deze melding daarom gesloten in ons systeem gesloten. Bedankt voor uw begrip!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat KPN NetwerkNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ben Westen

Heeft op 26 juni 2024 om 09:47 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Niks gebeurd een standaard bericht gehad

Bericht van KPN NetwerkNL

1 jaar geleden - Beste, Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent met de oplossing. Het enige wat we met u mee kunnen geven is de terugkoppeling die wij van de aannemer hebben ontvangen betreft de werkzaamheden. Dit heb ik zojuist ook per mail naar u toegestuurd. Op dit moment moeten wij afwachten totdat het project opgeleverd wordt. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Klachten Team KPN

Alle klachten die gemeld zijn door Ben Westen