KPN NetwerkNL Complimenten
19 juni 2019 glasvezel PRE-order geplaatst. Eind November bericht gekregen dat deze uiterlijk 1 maart geleverd wordt. Schouwer aan de deur gehad voor bepaling locatie modem. Aangegeven dat die locatie wel erg krap wordt. Vandaag bezoek gehad van de monteur.... Lees meer
Ik heb op 7 februari thuisinternet(glasvezel) besteld bij T mobile.
Ik wacht op ongeveer 2 maanden van KPN Internet gelijkspel.
T mobiele zegt KPN te verwachten. 2 maanden te lang.
deze situatie is echt niet goed.
hoe lang moet ik wachten? Lees meer
Eind januari een internetaansluiting aangevraagd via MijnAansluiting.nl. Nu zes weken en evenzovele telefonische contacten met KPN Netwerk verder, is er nog niets gerealiseerd. Ook een planning afgeven behoort niet tot de mogelijkheden. Contact opgenomen met VolkerWessels, de uitvoerder. Zij hadden... Lees meer
Op 2 februari aansluiting glasvezel aangevraagd en en op 2 maart nog steeds geen aansluiting of planning. Ze kunnen alleen een melding registreren en zijn niet in staat de uitvoerders aan te sturen. Bij elk contact hetzelfde verhaal: ze... Lees meer
Welkom bij KPN NetwerkNL Chat
Waarmee kunnen we u helpen? We helpen u graag zo goed en zo snel mogelijk. Geef alvast uw naam en postcode, huisnummer en een korte beschrijving van uw vraag.
Er is glasvezel aangelegd maar hebben nu al... Lees meer
Ik zit nu al 3 maanden te wachten tot ze de laatste meting komen doen van onze glasvezelaansluiting. Ze zouden 2 weken geleden eindelijk daarvoor langskomen, maar ze zijn nooit komen opdagen en hebben ons niks laten weten. We moeten... Lees meer
In december ontving ik een brief van KPN Netwerk met het verzoek om toestemming te geven voor de aanleg van glasvezel. Omdat ik bij het moederbedrijf KPN zeer slechte ervaringen heb met de service, triggert dit een reactie om op... Lees meer
Op 17 oktober is onze nieuwbouwwoning opgeleverd, daarbij zouden we de beschikking moeten hebben over een glasvezel verbinding. Al reeds een aantal weken voor 17 oktober hebben wij een internetpakket aangeschaft, aangezien wij niet zonder wilde komen te zitten.Onze verbazing... Lees meer
Geen enkel gehoor. Al begin augustus is de aansluiting aangevraagd, alle ander aansluiting lagen er al in september in, maar KPN NetwerkNL weet nog steeds niks te noemen, zelfs geen termijn. De verantwoordelijke worst volledig bij de aannemer gelegd (die... Lees meer
Hallo,
Ik had begin juni 2019 de glasvezel aansluiting voor ons nieuwbouw huis aangevraagd. Helaas is tot heden helemaal niks gebeurd.
Ik had al 3 termijnen gekregen wanneer de werkzaamheden zullen worden uitgevoerd, maar deze zijn zonder verdere informatieredenen verstreken. In week... Lees meer