Eergisteren tijdens het ontbijt, dat ik op zon- en feestdagen in mijn woonkamer eet, zakte ik plotseling door mijn IKEA rotan-stoel. Met een bordje in de hand kwam ik hard op mijn linkerelleboog terecht. Toen ik van de schrik bekomen... Lees meer
Wij hebben in september 2011 een keuken gekocht en nu lekt de kraan, als deze dicht staat druppelt deze door. Lees meer
Ik heb echt een zware klacht mbt tot onze keuken van IKEA. Deze heeft mij dit gestuurd: Oplossing bedrijf Hej Chris, wij vinden het erg jammer dat je niet tevreden bent over de afhandeling van je klacht. Wij hebben je... Lees meer
Ik heb echt een zware klacht mbt tot onze keuken van IKEA.
Deze heeft mij dit gestuurd:
Oplossing bedrijf
Hej Chris, wij vinden het erg jammer dat je niet tevreden bent over de afhandeling van je klacht. Wij hebben je bericht toegevoegd aan... Lees meer
Ik wil heel graag 16 pakken Runnen grijze vlonders kopen met de kortingsvouchers die ik heb gekregen in maart. De vouchers zijn tot 31 mei geldig in de vestiging in Barendrecht, maar in de afgelopen maanden zijn de Runnen vlonders... Lees meer
Donderdag 22 mei kast kvikne gekocht bij ikea Amsterdam.
Vrijdags in elkaar gezet blijkt dat er 2 linker deuren inzitten. Mijn man gaat meteen vrijdagavond 23 mei terug naar ikea blijken alle pakketten linker deuren te hebben. Kom volgende week maar... Lees meer
Bij Ikea Heerlen heeft de klantenservice 2 Lindmon luxaflex bij Ikea Eindhoven besteld. Via telefoon waar ik bij was zouden er 2 worden weggelegd en opgestuurd naar Ikea Heerlen ( die waren toen dus nog op voorraad).
Ik heb iedere week... Lees meer
2 kasten gekocht bij Ikea (aankoop 1250 euro),bij 2 planken geen shelf supp.
Geen probleem sturen we na,gevraagd om er wat extra bij te doen.
Na 2 weken nog niets ontvangen,bellen met Ikea Son,daar doorverwezen naar 0900 nr ( 80 ct min.),onderdeel... Lees meer
ik heb 3 weken geleden een keuken bij jullie besteld bij de ikea in duiven, en is vorige week donderdag bij ons geleverd, nu kwamen we er achter dat we de verkeerde scharnieren geleverd hadden gekregen, en ben ik na... Lees meer
Bij Ikea een Uppdrag wandafzuigkap 90 RvS ( 90 cm ) gekocht en opgehangen met buitenafvoer.
Deze afzuigkap zuigt slecht af de kookgeuren trekken nog vanuit de keuken het huis in . Lees meer