Klachten over Hertz

Hertz is ’s werelds grootste autoverhuurmaatschappij met meer dan 8.500 corporate vestigingen in 146 landen. Hertz is de nummer 1 voor autohuur op luchthavenlocaties... Lees meer >

94% van alle klachten opgelost. Beoordeeld als nr. # 1 van 4 Autoverhuur

94%
72 klachten gemeld
2 openstaande klachten
2 klachten in behandeling
68 klachten opgelost
3.1 /10
132 stemmen
132

Tijdslijn

Andere auto gekregen dan geboekt

Klacht van op 12 juni 2018 over Hertz in de categorie Autoverhuur

Op internet een reservering gemaakt voor de huur van een auto tijdens onze vakantie in Portugal, Albufeira. Ik had gekozen voor een auto in categorie M. Dit zou een Mercedes A-klasse of vergelijkbaar zijn. Vind dit een erg mooie auto... Lees meer

boetes en dreigen

Klacht van op 10 juni 2018 over Hertz in de categorie Autoverhuur

Auto gehuurd in Spanje via een ondermaatschappij van Hertz. Mooie prijs, netjes geholpen in Spanje en na verloop auto weer ingeleverd. So far so good. IN Spanje is het krijgen van een boete kinderspel en blijkbaar is het mij dit... Lees meer

onterecht schade incasseren na terugbrengen auto

Klacht van op 05 juni 2018 over Hertz in de categorie Autoverhuur

Wij hadden huurauto ingeleverd op schiphol. De auto is geinspecteerd door medewerker van Hertz en hij conformeert dat alles in orde is. Geeft ons ook een receipt, waarop km staat en dat de tank vol is. Er is geen openstaand... Lees meer

Onterecht schade gerekend

Klacht van op 28 mei 2018 over Hertz in de categorie Autoverhuur

Geboekt via rentalcars. Eerst 30 minuten moeten wachten. Daarna de sleutel van een aygo opgehaald. De aygo was zeer beschadigd, beschadigingen waren lang niet allemaal aangegeven op formulier. We mochten dit trouwens zelf uitzoeken, niemand kwam mee, ook na vragen... Lees meer