Betreft mijn klacht van 22/11 jl. die wordt als opgelost gelabeld……absoluut niet waar 😡😡
Naar aanleiding van mijn klacht ben ik teruggebeld door ETNA, met de mededeling dat ik eigenlijk met mijn klacht bij de fabrikant van de pannen moet zijn.... Lees meer
Geachte heer/mevrouw,
In december vorig jaar hebben wij een inductiekookplaat aangeschaft, samen met nieuwe pannen, waaronder BK-pannen en GreenPan. Deze pannen zijn volgens de fabrikant allemaal geschikt voor inductie.
De afgelopen tijd merkten wij echter dat onze inductiekookplaat niet goed functioneerde. Daarom... Lees meer
Ik krijg na een maand een mailtje van Etna n.a.v. mijn mijn klacht hier dat mijn klacht opgelost is.
De klacht is helemaal niet opgelost!!!
Ik heb uiteindelijk zelf na 21/2 week proberen contact te krijgen met Etna bij een... Lees meer
Helaas is het bedrijf niet bereikbaar inmiddels 3 maal gebeld en 20 minuten in de wacht gestaan. Dit terwijl er wordt gecommuniceerd dat de wachttijd 5 minuten is. Je komt er niet doorheen. Vervolgens proberen via een formulier wat een... Lees meer
Combi magnetron was na 3/2 jaar kapot. Koelvries combi na 4 jaar. Je moet weken wachten voordat het probleem opgelost wordt en je moet er ook voor betalen terwijl overal staat dat je na registratie 5 jaar garantie hebt. Lees meer
Zo gaat ENTA met klanten om Lees meer
Minder dan een jaar geleden hebben wij een Etna combimagnetron gekocht. Binnen 9 maanden is de oven stuk gegaan. We hebben dit gemeld bij etna in mei met een duidelijke omschrijving van het probleem.
Het duurde 2 weken voordat er... Lees meer
Hallo,
Het verhaal gaat als volgt, wij hebben in 2021 een nieuwe keuken gekocht bij Super Keukens in Emmen ( inmiddels gesloten) met hierin allemaal Etna apparatuur. Na een half jaar gaat de kookplaat kapot, allemaal netjes vervangen. Vervolgens gaat na... Lees meer
Ik zou een melding krijgen hoelaat de monteur vandaag zou komen.
Geen bericht gehad.
Probeer ik jullie te bellen word er gezegd 1 minuut waar ik vervolgens 10 minuten in de wacht sta
En elke keer kreeg ik dit te... Lees meer
Maandenlang gewacht op een bestelde binnenruit. Vervolgens hebben ze als oplossing eem omruilvoorstel gedaan, omdat het glas inmiddels twee keer verkeerd was geleverd. We kregen een nieuw fornuis, echter wel tegen meerprijs uiteraard. Nu blijkt niet altijd de oven het... Lees meer