Ik had een Dyson V11 gekocht en daar nooit problemen mee gehad. Daarna kocht ik een Dyson V15, maar die had problemen. Op het moment van aankoop had ik een proefperiode van 100 dagen. Ik heb gebruikgemaakt van dat recht... Lees meer
Op 2 januari (via coolblue) een stofzuiger aangemeld voor reperatie (in garantie tijd), de reactie tijd op een mail is minimaal 5 dagen en nu op 31 januari ben ik nog geen stap verder, het stof blijft zich maar opbouwen....Ik... Lees meer
Mijn dyson airwrap (juli 2022 aangeschaft) valt uit. Er knippert een rood lampje. Dit gebeurde meermaals. Ik heb al eerder contact met de klantenservice gehad en heb met de medewerker alle mogelijkheden om het op te lossen nagegaan. Apparaat ook... Lees meer
Heb 5 a 6 weken geleden geprobeerd een nieuwe zuigmond te bestellen bij dayson, maar was niet op voorraad, vervolgens na 6 weken maar eens gebeld met een Mariet , die zegt me ook die is niet op voorraad, maar... Lees meer
Beste Dyson,
Inmiddels zijn wij een aantal weken verder. Uw medewerkers doen hun werk niet of handelen meer dan onbeschoft.
Wij worden van het kastje naar de muur gestuurd. Inmiddels wordt zelfs de telefoon erop gegooid als uw medewerker geen antwoord weet.
De... Lees meer
IK heb net aangegeven aan de klantenservice dat ik een klacht heb over de gang van zaken. Volgens de medewerker kan er niets mee gebeuren!
Mijn ervaring: Er is door de verkoopster een verkeerde kleur besteld, ik heb het product geweigerd... Lees meer
Eindelijk besloten om mijn lange wens (4 jaar) in vervulling te laten gaan. Ik ga Dyson airwrap bestellen. Op de site kom ik korting van 10% tegen. ‘Meld je aan als member en krijg 10%korting.’ Wauw is mijn gedachte.. dat... Lees meer
Wacht ondertussen 8 maanden op een borstel omdat de oude kapot is. Zou niet leverbaar zijn, Lees meer
Ben al ruim een maand bezig mijn Dyson. Opgestuurd voor reparatie. Dyson had geen track en trace en is dus kwijtgeraakt. Honderd keer gebeld en kreeg telkens hetzelfde verhaal te horen, dat ze bezig zijn en ik vanzelf een reactie... Lees meer
Op 21 juni 2024 heb ik gebeld met Dyson omdat de ledverlichting van de stofzuiger het niet meer deed. Omdat ik binnen de garantietijd het euvel heb gemeld werd toegezegd dat het onderdeel opgestuurd zou worden.
Ondanks 3x bellen is er... Lees meer