Goede avond,
Hierbij de klachten die ik heb met Dyson.
Ik kocht op 1 december een Dyson V 15 Detect Claen Steelstofzuiger.
Na een jaar gaat hij stuk, maar omdat je twee jaar garantie hebt, is er dus niets aan de hand.
Ik heb... Lees meer
In December een dyson airwrap gekocht. Helaas was deze na 2 weken al kapot ( lampje bleef knipperen ondanks schoonmaken). Contact gehad met de klantenservice, en kon de airwrap opsturen voor reparatie. Ik heb het op de post gedaan via... Lees meer
Vanwege rugklachten heb ik gekozen voor de Dyson V15, in de hoop op gebruiksgemak en kwaliteit. Helaas ging het apparaat binnen een jaar kapot en wacht ik nu al meer dan twee maanden op een vervangend exemplaar. Ik heb de... Lees meer
Ben al een maand bezig om mijn stofzuiger om te ruilen. Deze valt onder garantie.
U hebt recht op een nieuw apparaat vertelde de medewerker van dyson.
U kunt het oude apparaat wegooien u krijgt gratis een nieuw app.
Ben al een maand... Lees meer
Klacht:
Wij hebben een Dyson V15 Detect van 799,00 Nu werkt de motor niet naar behoren en de laser vloermond is kapot. (deze is zelfs al een keer vervangen. Contact gehad met de klantenservice via whatsapp en na... Lees meer
Ik had een Dyson V11 gekocht en daar nooit problemen mee gehad. Daarna kocht ik een Dyson V15, maar die had problemen. Op het moment van aankoop had ik een proefperiode van 100 dagen. Ik heb gebruikgemaakt van dat recht... Lees meer
Op 2 januari (via coolblue) een stofzuiger aangemeld voor reperatie (in garantie tijd), de reactie tijd op een mail is minimaal 5 dagen en nu op 31 januari ben ik nog geen stap verder, het stof blijft zich maar opbouwen....Ik... Lees meer
Mijn dyson airwrap (juli 2022 aangeschaft) valt uit. Er knippert een rood lampje. Dit gebeurde meermaals. Ik heb al eerder contact met de klantenservice gehad en heb met de medewerker alle mogelijkheden om het op te lossen nagegaan. Apparaat ook... Lees meer
Heb 5 a 6 weken geleden geprobeerd een nieuwe zuigmond te bestellen bij dayson, maar was niet op voorraad, vervolgens na 6 weken maar eens gebeld met een Mariet , die zegt me ook die is niet op voorraad, maar... Lees meer
Beste Dyson,
Inmiddels zijn wij een aantal weken verder. Uw medewerkers doen hun werk niet of handelen meer dan onbeschoft.
Wij worden van het kastje naar de muur gestuurd. Inmiddels wordt zelfs de telefoon erop gegooid als uw medewerker geen antwoord weet.
De... Lees meer