Ik heb een stofzuiger van Dyson waar er 2 onderdelen van gebroken zijn , dit valt onder garantie van Dyson, helaas is het keer op keer zelfde verhaal dat het niet leverbaar is en al een maand lang iedere keer... Lees meer
Besteld een haarproduct van bijna
€ 500,00.
Eén dag na levering krijg ik een mail met memberskorting op dit product van maar liefst 15 procent.
Heb telefonisch verhaal proberen te halen echter zonder resultaat . Had hem opnieuw moeten bestellen... Lees meer
Geachte heer/mevrouw,
Ik schrijf u om mijn ernstige ontevredenheid te uiten over de afhandeling van de reparatie van mijn Dyson luchtreiniger. Het is inmiddels vier weken geleden dat ik het apparaat heb geretourneerd voor herstel. Bij het retour zenden van het... Lees meer
Mijn stofzuiger kan ik niet gebruiken ivm een onderdeel dat maar niet op voorraad wil komen bij dyson. Ik heb in Feb/Mrt 2024 gebeld met een medewerkster van de klantenservice gesproken en die heeft mij op de lijst gezet voor... Lees meer
Elke keer als we stofzuigen krijgen we krassen op onze vloer
Wij dachten dat t lag aan t voetstuk
Nieuwe gekocht
Maar de krassen blijven komen Lees meer
Ik heb een Dyson Cyclone V10 Motorhead gekocht in December 2019 (via Coolblue), dus nu iets meer dan 3 jaar oud. De kop van de stofzuiger is afgebroken bij normaal gebruik. Verder werkt de Dyson nog perfect. Dit zou toch... Lees meer
Ze helpen niet, na stuk apparaat, geen service alleen maar aan t lijntje houden. Na 1x gebruik stofzuiger stuk wacht nu al 5 weken, elke dag 1 chat berichtje of niks Lees meer
Op 20 januari kocht ik een Dyson Gen 5 snoerloze stofzuiger van Dyson.nl in het kader van de Dyson winter sale campagne op sociaal media advertising.
Het product kostte normaal €999 maar omdat het wintersale was, was het €799 met... Lees meer
Ik heb op 5 december 2023 mijn pakket geweigerd, waarna het pakket op 6 december bij Dyson binnen is gekomen. Het zou 14 dagen duren voordat de terugbetaling zou worden verwerkt. Ik moest maar geduld hebben van Dyson. Na 14... Lees meer
Hierbij dien ik een klacht in.
Ik ben zeer teleurgesteld in Dyson.
Ik koop het bij de het bedrijf die het apparaat maakt maar volgende keer misschien maar beter bij een ander.
Ik heb op 15 November een V15 gekocht met een Floor... Lees meer