Attitude van de bezorgster
Klacht van rolandjojo op 01 december 2014 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post
Beste DHL, Gistermiddag is er een pakketje bij ons bezorgt. Ik was niet thuis maar mijn vriendin heeft opengedaan. Wij hebben onlangs een tweede kindje gekregen, momenteel een hoop zorgen en slaap lijkt een luxe te worden. Mijn vriendin lag op... Lees meer

