Budget Internet Complimenten
Sinds /mei/juni (!!!) 2024 verschillende contactpogingen gehad over een verhuizing en daarmee opzegging van het internetabonnement bij Budget-alles-in-1. Wederom ontvang ik een factuur dat ik moet betalen voor iets wat niet bestaat!!! De klantenservice van Budget-alles-in-1 blijft onbereikbaar. Als je... Lees meer
Ik heb al een week geen WIFI. Signaal helemaal weg. Resetten helpt niet. Bellen naar klantenservice ook niet want of ik wordt 30 minuten in de wacht gezet. Daarna weer 30. Ik dacht dat Ziggo de slechtste was. Maar Budget... Lees meer
Goedemorgen,
Ik sta inmiddels 37 minuten in de wacht. Op mijn klachtenformulier en aangetekend in gebreke stelling krijg ik sinds 28 augustus geen enkele reactie.
TV werkt sinds oplevering niet. Ik krijg onterecht monteurskosten en internet werkt allesbehalve ok. signaal... Lees meer
Per 4 September ben ik overgestapt naar kpn. Helaas is de overstap om een of andere reden niet gelukt en worden de kosten door kpn en budget gefactureerd voor de tv en internet abonnement. Vandaag heb ik best lang met... Lees meer
Ik heb een contract afgesloten, modem is wel ontvangen en werkt inmiddels ook.
Alleen TV kastje niet ontvangen, ze zijn telefonisch en met de chat onbereikbaar.
De dagen dat ik nu geen TV heb wens is ook niet te betalen en zou... Lees meer
Ik ben nieuwe klant van Budget Huis Internet. Ik kreeg een ouder wets modem met 2 antenes. Deze Modem heeft slecht bereik in de slaapkamer. In de kelder heb ik helemaal geen bereik. Ik vind dit niet kunnen. Vorige aanbieder... Lees meer
Op 19 augustus hebben wij een contract afgesloten bij Budget Thuis.
We zijn over gestapt van KPN naar hun.
2x monteur erbij geweest en nog steeds zijn we niet aangesloten. De KPN monteur heeft alles nagekeken en door gemeten. Dat werkte... Lees meer
Nadat er bij ons door Budget tv glasvezelkabel is aangesloten is er 17 mei een monteur geweest om de TV in werking te stellen . Vanaf dat moment zijn er steeds haperingen en problemen met beide huis tv's... Lees meer
Als ik Videoland wil kijken kan dit niet omdat er een kinderslot op gezet is.
Dit heb ik niet gedaan en heeft er ook nooit eerder opgezeten toen ik bij Ziggo zat.
Ik heb nooit een pincode ontvangen van het kinderslot.
Als ik... Lees meer
Beste medewerkers van klacht.nl, 6 weken geleden ben ik via overstap service pricewise overgestapt van kpn alles in 1 naar Budget alles in 1 met nummerbehoud voor mijn vaste telefoonmaar ik kreeg echter een ander telefoonnummer toegewezen wat ik niet... Lees meer