Klacht: probleem met contract

gabi1968 op 21 januari 2025 over Budget Internet in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb problemen met budget alles in 1
Ik had een contract bij hen vanaf 3-11-2023 voor 12 maanden
op 30-10-2024 heb ik een e-mail gestuurd dat ik mijn contract wil opzeggen omdat ik een andere provider heb
De nieuwe aanbieder is gestart op 30 -12-2024
Ik heb Budget gebeld omdat ze de hele tijd mijn Euro50 nemen
en de dame zei dat ze mijn e-mail niet hadden ontvangen en dat ik tot februari moest betalen omdat ik geen bevijs had
En ze maken me bang dat het inccasso zal komen
Help me alstublieft

Gewenste Oplossing:

ze geven me mijn geld terug, ik heb een kopie van mijn e-mail die ik naar hen heb gestuurd en een kopie van de bank die ik heb betaald (oppzegen 123) via internet

Beoordeling 10/10 star-5 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Budget Internet over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Budget Internet in behandeling genomen

Bericht van Budget Internet

1 maand geleden - Beste mevrouw Niemyjska, Bedankt voor het melden van uw klacht! Wij hebben uw klacht van 21-01-2025 in goede orde ontvangen. Wat vervelend om te horen dat er iets mis is gegaan met de opzegging. Naar aanleiding van uw bericht zal een medewerker van ons klachtenteam zo snel spoedig mogelijk contact met u opnemen. Bedankt voor uw geduld! Met vriendelijke groet, Gokce Het Klachtenteam, Budget Internet

Reactie van de melder van de klacht gabi1968

1 maand geleden - mensen die bij budget alle is 1 werken begrijpen niet dat mijn contract in oktober is afgelopen. Ik stuur nog steeds cookies naar internet die sinds november 2024 niet meer bestaan, ze nemen nog steeds mijn geld 50 euro en vanaf 13 december 2024 heb ik een nieuwe online aanbieder. voor mij is dit mijn geld stelen ps. al het bewijs dat ik heb bewezen dat onze samenwerking voorbij is (einde abonnement) werden genegeerd op 7 februari hebben ze weer 50 euro van mij afgepakt .AUSTUBLIF HELP ME omdat ik genoeg heb en nu ben ik werkloos MetRespect G.Niemyjska

Budget Internet

Heeft op 17 februari 2025 om 08:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Niemyjska,

Bedankt voor uw reactie!

In uw klacht heeft u aangegeven dat u het contract eerder heeft opgezegd. U heeft aangegeven dat u dit per e-mail heeft doorgegeven. U had het contract opgezegd op 30-10-2024. Wat vervelend om te horen dat u het contract al eerder heeft opgezegd, echter is dit niet in gang gezet. Wij kunnen ons goed voorstellen dat dit heeft gezorgd voor frustraties. Wij bieden onze excuses aan voor het ongemak. Wij hebben een bewijs van de e-mail in goede orde ontvangen. Wij hebben het contract per 11-02-2025 opgezegd met terugwerkende kracht. Er wordt een bedrag van 185,98 euro zo spoedig mogelijk gecrediteerd.

Erop vertrouwende dat u zo voldoende bent geïnformeerd, zien wij uw klacht als gesloten. Als u toch nog vragen of opmerkingen heeft over uw klacht, dan kunt u reageren op de e-mail die is verstuurd op 13-02-2025.

Bedankt voor uw geduld!

Met vriendelijke groet,

Gokce
Het Klachtenteam, Budget Internet

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Budget Internet een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

gabi1968

Heeft op 17 februari 2025 om 17:52 geantwoord

Beoordeling 10/10 star-5 (10)

Bedankt voor je hulp en je tijd
Ik ben erg dankbaar voor uw steun
Zonder jouw hulp zouden ze mij nog steeds beroven
met Grotte Respect
Gabriela

Alle klachten die gemeld zijn door gabi1968