Klacht: Van het kastje naar de muur gestuurd probleem lossen ze niet op

thea wubben op 03 maart 2025 over Budget Internet in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben sinds 19 februari overgestapt naar budget tv met opneem en terugkijk optie.
Ik heb 5 medewerkers gesproken ze hebben het niet opgelost. Gisteren kwam er een monteur en die meldde doodleuk dat het aan kpn aanlag hij kon er niets aan doen omdat daar waarschijnlijk een bug probleem is.
Budget energie kon dat niet oplossen want de glaskabel is van KPN.
Kon nog wel weken duren. Ik heb vandaag weer gebeld en gezegd dat ik op wil zeggen , helaas ik was 1 dag te laat. Dat kon niet gewijzigd worden. De mederwerkster verbond mij door want zij kon er ook niets aan doen.
De wachttijd een half uur!! Ik heb opgehangen. Ik heb gekeken op de site van knp er waren geen storingen.

Gewenste Oplossing:

Ik wil alsnog af van het abonnement of ze lossen het op en ik wil mijn geld terug voor de optie opnemen en terugkijken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Budget Internet over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Budget Internet in behandeling genomen

Bericht van Budget Internet

2 weken geleden - Beste mevrouw Wubben, Bedankt voor het melden van uw klacht! Wij hebben uw klacht van 28-02-2025 in goede orde ontvangen. Wat vervelend om te horen dat u geen gebruik kan maken van opnemen en terugkijken. Naar aanleiding van uw bericht zal een medewerker van ons team zo snel spoedig mogelijk contact met u opnemen. Bedankt voor uw geduld! Met vriendelijke groet, Gokce Het Klachtenteam, Budget Internet

Reactie van de melder van de klacht thea wubben

5 dagen geleden - Er zou een vanmorgen een monteur langskomen. Aan het einde van de ochtend belde hij op dat hij het probleem niet kon oplossen. Het probleem ligt bij KPN het ligt aan ‘t kastje. Inmiddels heb ik wel weer de hele ochtend zitten wachten. Ik begrijp niet waarom hij niet een nieuw kastje plaatst of uitprobeert als het aan een kastje ligt. De de medewerkster van de klacht service doet haar best, maar is geen monteur. Inmiddels loopt de klacht al meer dan vier weken hoe moeilijk kan het zijn.

Alle klachten die gemeld zijn door thea wubben