Budget Internet Complimenten
Budget alles in een gebruik overstap service terwijl dit niet aangevinkt is in aanvraag internet omdat op hetzelfde adres een medebewoner kpn internet heeft en dit zo moet blijven. toch heeft budget dit gedaan en blijven eromheen draaien en geven... Lees meer
jullie hebben misleidend praktijk. ''Beste meneer X, Vr 27.Sep.2024 05:45 Bedankt voor uw bestelling! In deze e-mail vindt u alle belangrijke informatie over uw abonnement. Uw contract en startdatum
In de Budget Thuis App vindt u... Lees meer
ik luister en kijk graag naar muziek video,s op youtube, dat was al slecht maar tegenwoordig kan ik er bijna geen gebruik meer van maken want het beeld en geluid staat bijna elke 2 minuten stil !!
hoe kan dit... Lees meer
Ik ben september overgestapt naar Ziggo maar u heeft het waarschijnlijk gemist want u schrijft nog steeds iedere maand geld van mijn rekening Lees meer
Op 5 november heb ik op klacht.nl onderstaande klacht geplaatst.
Op 6 november reageerde Budget-alles-in dat ze contact zouden opnemen en de klacht werd op 'opgelost' gezet. Wij hebben echter een enkel bericht gehad. Er is niets gebeurd en dus ook... Lees meer
Ik heb mijn internet modem nog niet ontvangen. ... Lees meer
Abonnement afgesloten, ingangsdatum 30 mei, modem van tevoren opgestuurd en op 30 mei door de monteur geïnstalleerd. Helaas was de installatie niet succesvol, er was geen internet. De monteur bestelde ter plekke een nieuw modem, want het eerste modem zou... Lees meer
Sinds 30 augustus heb ik, Tako van Midwoud, een glasvezelkastje van Budget Thuis in mijn woning. Na meer dan 1,5 maand heb ik nog altijd geen glasvezelaansluiting. In deze periode heb ik meer dan 15 keer gebeld met Budget Thuis,... Lees meer
Abonnement opgezegd en zou een retourdoos ontvangen. Nu blijkt de retourdoos te klein te zijn om de modem in te stoppen. Graag dus een retourdoos wel wel alles inpast, Dit gaan ze dus na telefonisch contact met niet regelen. Lees meer
Sinds anderhalve week heb ik geen vaste telefoonverbinding meer. Ik heb de klantenservice gebeld, na enorme wachttijden. De laatste keer heb ik dik twee uur aan de telefoon gehangen. Men heeft de verbinding proberen te resetten, maar dat ging... Lees meer