Mijn Klacht:
Budget alles in een gebruik overstap service terwijl dit niet aangevinkt is in aanvraag internet omdat op hetzelfde adres een medebewoner kpn internet heeft en dit zo moet blijven. toch heeft budget dit gedaan en blijven eromheen draaien en geven geen schuld toe twerijl medebewoner zit nu door budget 717 euro schuld door contact breuk bij kpn terwijl het nog elke maand betaald word dus wat kpn doet klopt ook niet abonnement kosten voor kpn thuis worden sinds zogenaamde opzeggen elke maand op de 17 betaald 35 euro betaald maar dus contract loop nog steeds door want betaal nog steeds elke maand ervoor dus waarom dan kosten voor contract breuk 717 euro. Wat voor spelletjes zijn dit spreken zichzelf tegen en Shamar een Callcenter medewerkster van budget was duidelijk opdragen om gewoon keihard te liegen en om heen te draaien. Wat een zooitje
Gewenste Oplossing:
Dat dit geregeld word en geld betaald word en door schuldige en niet meer gelogen word dit is toch gewoon schandalig
