nieuwe nokia gekocht op 04-07-2011.
Na 4maand was het displee niet meer te lezen .
tel opgestuurt voor reparatie na 4maand wachten en veel gebeld te hebben met bol.com zouden ze ons mailen voor de kosten ??.
Ze hebben met ons geen... Lees meer
Het is echt ongelooflijk dat de medewerkers van Bol.com alleen een script aanhouden en die dan knippen en plakken als antwoord op je vraag. Je krijgt nooit duidelijk/ CONCREET een antwoord op je vraag.
Via 2de hands verkopen heb ik de... Lees meer
Het is echt ongelooflijk dat de medewerkers van Bol.com alleen een script aanhouden en die dan knippen en plakken als antwoord op je vraag. Je krijgt nooit duidelijk/ CONCREET een antwoord op je vraag.
Via 2de hands verkopen heb ik de... Lees meer
Ik heb dit boek 3 maanden geleden geretourneerd en nog steeds mijn geld niet terug gekregen. Retournummer: 6759760 Lees meer
Ik heb digitale boeken besteld en afgerekend bij bol.com en na diverse keren geprobeerd te hebben ze te downloaden heb ik de klantenservice gebeld om te vragen waarom dit niet lukte, tot mijn grote verbazing kreeg ik te horen dat... Lees meer
Ik heb 23/01/2012 deze printerbesteld
ik heb zojuist met de klantensurvice gebeld en het product wordt pas volgende week geleverd
dus een levertijd van meer dan 2 weken in plaats van 3 dagen Lees meer
In September vorig jaar heb ik een Samsung telefoon gekocht. Na enige tijd functioneerde hij niet meer naar behoren, ik heb het toestel opgestuurd. In het telefonisch contact dat daarop volgde heb ik duidelijk gemaakt dat ik het niet eens... Lees meer
1,5 maand na aankoop bij Bol.com wilde mijn Apple Mac Air niet opstarten. Opgestuurd na Bol.com. Kreeg te horen dat de reparatie 4-6 weken zou duren. Heeft aangegeven dat ik dit niet acceptabel vindt, immers ik heb de computer nodig... Lees meer
2 platenspeler gaat retour naar BOL, gewoon slechte kwaliteit van TDK...
Maar het meest vervelende is dat de (vriendelijke) klantenservice BOL, niet de historische Case bekijkt en anticipeert. Je ziet dat een klant voor de 2e keer een circus ingaat, dan... Lees meer
Op maandag 16 januari heb ik 3 digitale boeken besteld en betaald. Deze bleken echter niet in de boekenbol terecht te komen. Daarop inmiddels 3x contact opgenomen met Bol.com. Alle drie de keren word ik afgescheept met de melding dat... Lees meer