sinds 22dec 2011 wacht ik op clips die voor het paneel van een geleverde vaatwasser zijn
het is een intergreerbare vaatwasser
heb al tig keer gebeld maar er wordt mij elke keer hetzelfde verteld Lees meer
Vorig jaar oktober (2010) heeft mijn zoontje van familie een portable dvd-speler gekregen voor zijn verjaardag. Na enkele weken was het beeld van het apparaat slecht en zonder kleur. We hebben hem opgestuurd naar de reparatie service van bol.com en... Lees meer
Zie Casenummer 6411697 en 6351816. Al vanaf 11 december mee bezig en ik krijg niet eens antwoord op mijn emails Lees meer
Inmiddels weet ik niet meer hoe ik Bol.com moet benaderen. Heb een defecte telefoon ter reparatie (garantie termijn) naar Bol.com gestuurd en zij zijn deze kwijt geraakt want ik kreeg een ander toestel thuis gestuurd van een andere klant. Deze... Lees meer
Bol.com leverde het verkeerde product.
Na melding van deze fout wordt van mij als klant verwacht dat ik het ontvangen product terugstuur alvorens zij mij het geld terugbetalen.
Lees meer
Ik heb 18 december 2011 een laptop proberen te bestellen bij bol.com. Alleen tijdens de bestelling was er ineens een storing. Door die storen is wel het geld afgescheven maar de bestelling niet geplaatst.
Ik heb meteen naar bol.com gebeld... Lees meer
Ik heb al mails gestuurd naar de klantenservice van Bol.com met de melding dat ik een boek niet ontvangen heb maar ze blijven maar herinneringen sturen voor het factuur.
Ik betaal niet voor een boek wat ik niet ontvangen heb.
Dit is... Lees meer
Ik heb een Belkin hoes voor de Ipad2 besteld bij bol.com.
Nu past de hoes niet goed en ik ben er niet tevreden over.
Bij het openen van het doosje zijn de hoekjes iets ingescheurd, het doosje was zeer lastig te openen... Lees meer
Ik heb voor kerst meerdere cadeaukaarten gekregen van bol.com. Bij het verzilveren kwam ik erachter dat er 1 blokkeerde. De andere 2 zijn prima verzilverd. Na een mail naar bol.com die doorgestuurd moest worden omdat de klantenservice dit niet kon... Lees meer
Wij hebben via BOL.com een Tefal Actifry Family gekocht welke na 2 weken gebruik kapot ging wat altijd kan gebeuren.
Per email, het enige middel om bij BOL.com antwoorden te krijgen, het defect gemeld en daar wij deze bij BOL.com gekocht... Lees meer