Klachten over Bol.com

Bol.com is een online warenhuis met een zeer breed assortiment. Helaas ontstaan er ook hier wel eens klachten. Heeft u uw bestelling niet ontvangen of... Lees meer >

95% van alle klachten opgelost. Beoordeeld als nr. # 2 van 4 Online Warenhuizen

95%
531 klachten gemeld
2 openstaande klachten
21 klachten in behandeling
508 klachten opgelost
5.9 /10
428 stemmen
428

Tijdslijn

In januari heeft mijn zoon bij Bol een laptop besteld. Deze deed het niet. Retour gestuurd en geld ontvangen. De volgende laptop deed het ook niet. Ook retour gestuurd, maar nooit geld terug ontvangen van Bol (500 euro). Voor een bijzondere,... Lees meer

Verjaardagscadeaus besteld en extra betaald om ze op zondag bezorgd te krijgen. Krijg ik vervolgens een mail: de bezorger heeft u gemist. Ik heb de hele middag thuis gezeten en er is niemand geweest, lag ook geen briefje in de... Lees meer

bestellen en betalen simpel.dan begint de ellende

Klacht van op 13 april 2018 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

bestelling geplaatst bij bol.com , betaald en levering volgende dag. de reden is ik ben minder valide en zonder stem. dan beginnen de problemen. Het platvorm dat bol gebruikt word ook gebruikt door andere ondernemers ,die als transport bedrijf DPD gebruiken om de... Lees meer

Ik kreeg een incasso van bol.com via accountor. De geadresseerde is bij ons niet bekend. Het is bij bol.com onder het nummer CASE:53760034 bekend. Nu zegt dat bol.com niks kunnen doen en dat ik het zelf moet oplossen. Dit wordt... Lees meer