Klachten over Bol.com

Bol.com is een online warenhuis met een zeer breed assortiment. Helaas ontstaan er ook hier wel eens klachten. Heeft u uw bestelling niet ontvangen of... Lees meer >

97% van alle klachten opgelost. Rated as nr. # 1 in Online Warenhuizen

97%
533 klachten gemeld
4 openstaande klachten
8 klachten in behandeling
521 klachten opgelost
4.3 /10
267 stemmen
267

Tijdslijn

Ik had nog 2 mooie cadeaukaarten van Bol.com liggen. Nergens staat een verloopdatum. Bij bestellig bleek een kaart net 1 dag te zijn verlopen. De andere iets langer. Bij telefonisch overleg en email, krijg je te horen dat men niet... Lees meer

Bol.com wil mijn klacht niet oplossen. Vanmorgen is mij telefonisch toegezegd dat als de leverancier niet met een passende oplossing zou komen of dat ik de verzendkosten naar België zelf moest betalen ik opnieuw contact op kon nemen met BOL.COM en... Lees meer

Ik heb dinsdag 2 december een verkeerd artikel geleverd gekregen en dat is geleverd door DPD en dat kan ik alleen retourneren door middel van een geprint label. Ik ben niet in het bezit van een printer. Nu 4 keer... Lees meer

Goedendag. Ik heb een dvd van spongebob besteld en nog steeds helemaal niks gekregen verschillende keren contakt gehad met bol.com en wordt van het kastje naar de muur gestuurd en van de muur naar het kastje. de verkoper heeft laten weten niks... Lees meer