Klachten over Bol.com

Bol.com is een online warenhuis met een zeer breed assortiment. Helaas ontstaan er ook hier wel eens klachten. Heeft u uw bestelling niet ontvangen of... Lees meer >

97% van alle klachten opgelost. Beoordeeld als nr. # 2 van 4 Online Warenhuizen

97%
559 klachten gemeld
4 openstaande klachten
9 klachten in behandeling
546 klachten opgelost
5.9 /10
580 stemmen
580

Jullie beloven voor 23.59 uur besteld de volgende dag in huis. Zonder een e-mail te sturen wordt het morgen afgeleverd. Dat is niet wat jullie beloven en niet waar maken, wat staat er tegen over? Vandaag vrij gehouden {kosten} en... Lees meer

Ik heb meerdere cadeaukaarten gekregen van bol.com. Bij het verzilveren kwam ik erachter dat er 1 blokkeerde. De andere gingen prima. Bol.com klantenservice stuurt me naar de winkel terug, omdat de kaart niet was geactiveerd. Nu is daar natuurlijk een probleem... Lees meer

cadeaukaart is niet transparant

Klacht van op 12 november 2018 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

In 2013 ( naar via klantenservice blijkt) heb ik een bol.com cadeaukaart gekregen zonder verloopdatum. ( iets waar ik bij een bon altijd het eerst naar kijk.) Zonder verlooptijd erop suggereert een oneindige looptijd. Volgens de chat vd hulpdesk (... Lees meer

Compliment van John316 op 14 november 2018 over Bol.com

Na een lang traject is de gewenste oplossing geboden.

7

Compliment van wapo5 op 07 november 2018 over Bol.com

Na aanvulling om het op mijn vrouw haar account te plaatsen was dit geen probleem. Goed geregeld.

8

Compliment van Esthervdveer op 31 oktober 2018 over Bol.com

Ze hebben een goede en snelle oplossing gevonden

10

Compliment van Sugo op 31 oktober 2018 over Bol.com

Snel en prima opgelost.

9

Compliment van flycatcher op 02 november 2018 over Bol.com

Prima opgelost door Bol. bedankt nogmaals Manon.

10

Compliment van GeertKoolen op 26 oktober 2018 over Bol.com

Bedankt voor de terugkoppeling

8

Compliment van DimiDc op 12 oktober 2018 over Bol.com

Bedankt voor de snelle afhandeling hiervan en het vriendelijk telefoongesprek.
Ook klacht.nl voor de hulp hiermee

10

Compliment van Natassy op 16 oktober 2018 over Bol.com

Geld is snel gestort na dit contact. Nadere compensatie niet geboden. Wel chocolade ontvangen. We laten het hierbij.

7

Compliment van Sareh op 16 oktober 2018 over Bol.com

Beste bol.com

Vandaag heb ik mijn geld terug ontvangen , hartelijk bedankt dat u mijn klacht serieus hebt genomen. En zo goed is afgehandeld. Jullie hebben weer bewezen betrouwbaar te zijn. ik zal altijd klant van bol.com blijven

Groetje ,Sareh

10

Compliment van J. Boos op 10 oktober 2018 over Bol.com

Er werd om 13.30 uur aangebeld en werd er een bos bloemen gebracht. nu was mijn echtgenote op de 5e net jarig geweest dus zou een verlaat bloemetje kunnen zijn. óf zondag alvast voor onze 44e trouwdag. maar ook dát was niet waar.
Het was, hoe verrassend, van Simon van Bol.Com. Als troost voor de neppe e-mails die wij hadden ontvangen.
NOU, HOE GEWELDIG IS DAT?
BEDANKT SIMON van de klantenservice en Bol.com
wij waarderen het zeer.

10

Compliment van Lijnes op 24 september 2018 over Bol.com

Goede nette oplossing. vooral als klant nu gehoord worden en een helder antwoord krijgen is fijn.

9

Compliment van Nieubuur op 14 september 2018 over Bol.com

Uiteindelijk netjes opgelost

7

Compliment van eduardw57 op 10 september 2018 over Bol.com

Klacht opgelost maar met grote vertraging

7

Compliment van Nicoledegrote op 10 september 2018 over Bol.com

Super opgelost! Erg netjes van bol.com we mogen een nieuwe go pro bestellen via de externe verkoper. Bedankt!

10

Compliment van SEBOO op 13 september 2018 over Bol.com

We hebben een fijn gesprek gehad en er is een mooie oplossing aangeboden

8