Klachten over Bol.com

Bol.com is een online warenhuis met een zeer breed assortiment. Helaas ontstaan er ook hier wel eens klachten. Heeft u uw bestelling niet ontvangen of... Lees meer >

93% van alle klachten opgelost. Beoordeeld als nr. # 2 van 4 Online Warenhuizen

93%
557 klachten gemeld
3 openstaande klachten
32 klachten in behandeling
522 klachten opgelost
5.9 /10
386 stemmen
386

Tijdslijn

Na het eerst eindeloos negeren van een klacht over het niet nakomen van haar eigen garantieregels deed Bol.com uiteindelijk expliciet de toezegging dat het aankoopbedrag op de rekening van klager zou worden gestort. Met enige verbazing moest vervolgens worden geconstateerd... Lees meer

Ik krijg dagelijks te horen dat mijn klacht vandaag echt wordt behandeld. Helaas hoor ik dit iedere dag nadat ik zelf contact opneem met Bol.com. Op 26-12-2017 een ring besteld voor mijn vrouw maar het pakket staat op afgehaald maar helaas... Lees meer

Te laat leveren bestelling

Klacht van op 16 januari 2018 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

2 maanden geleden een klacht ingediend omdat bol.com het niet voor elkaar krijgt optijd te leveren. Komen ze mij tegemoet met een cadeaubon en het zou niet meer gebeuren want dit kon echt niet. 2 maanden later weer het zelfde... Lees meer