Klachten over Belcentrale

Hieronder kunt u zien welke klachten er over Belcentrale zijn gemeld. Lees meer >

90% van alle klachten opgelost. Beoordeeld als nr. # 1 van 1 Vaste Telefonie

90%
190 klachten gemeld
9 openstaande klachten
10 klachten in behandeling
171 klachten opgelost
4.7 /10
130 stemmen
130

Tijdslijn

LS, al in het voorjaar 2017 een aanvaring: ik bestelde abonnement altijd 'vrij bellen' en werd verplicht tot het uitdienen van het ISDN contract ...middel s een zwaar boetebeding van omstreeks € 1.700,-. Nu in april heb ik het abonnement schriftelijk opgezegd,... Lees meer

Belcentrale digitaliseert, okay nieuwe toestellen zouden er geplaatst worden op ons bedrijf. 5 maart komt er een monteur die niets kan doen omdat het veel meer werk blijkt te zijn dan gedacht (ik had ze gewaarschuwd!). Wel krijg ik allerlei... Lees meer

Ik heb Belcentrale mijn ISDN om laten zetten in VOIP. Dit was verplicht, anders zouden ze me afsluiten. Ik heb een aantal keer met de klantenlijn van Belcentrale hierover gesproken en ik ben meerdere keer mondeling geinformeerd dat na het omzetten... Lees meer

Vorige werd ik opgebeld door de Belcentrale dat mijn telefoonummer zou komen te vervallen, dit vergezeld van een onduidelijk verhaal. Toen ik mededeelde dat ik binnenkort over wilde schakelen op glasvezel kreeg ik opeens de mededeling dat mijn abonnement met... Lees meer