Klacht: Contract ontbinden, Belcentrale kan afspraak niet nakomen

op 26 februari 2020 over Belcentrale in de categorie Vaste Telefonie

Op 17-12-2019 is er contact afgesloten voor internet basis 5050 Mb’s voor 1 jaar op mijn privé adres. Internet zou precies hetzelfde zijn als wat wij nu hebben van KPN. Dit blijkt niet zo te zijn want wij hebben nu : 200 Mb’s. Daarbij is afgesproken: geen nieuw modem, geen monteur in ons huis en een proeftijd van één maand. Er is een bevestiging gemaild dat een nieuw modem niet nodig was. Later bleek er wel een nieuw modem te moeten komen, wat voor mij de reden is geweest het contract te ontbinden. Toen realiseerde ik me nog niet eens dat het aantal Mb’s niet hetzelfde waren.
Er is een afkoopnota gestuurd van 2550 ,- exclusief BTW. Er is nu een 2e herinnering op deze factuur gekomen waarin wordt gesteld dat, wanneer het bedrag niet wordt betaal binnen 7 dagen, Belcentrale niet kan garanderen dat de telefonie nog zal werken op mijn werkadres. Ook heb ik een SMS ontvangen met de tekst : Beste Klant, Let op ! Voorkom blokkade op uw account. Wij raden u aan om openstaande factuur 125499 spoedig te voldoen. Alvast Bedankt ! Belcentrale. Het gaat om twee verschillende contracten.

Contract ontbinden, factuur crediteren en de dreiging van het afsluiten van telefonie op mijn werk adres wegnemen.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Belcentrale over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door 1254499