Klacht: Teruggestuurde telefoontoestellen na een half jaar toch betalen

op 22 januari 2020 over Belcentrale in de categorie Vaste Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij zijn overgestapt van belcentrale naar ziggo. Daarom moesten wij onze KPN toestellen terug sturen naar belcentrale. Nu lees ik op internet dat belcentrale geen onderdeel is van kpn dus vindt ik het terugstuur verhaal nu nog vreemder. Wanneer wij de toestellen niet terug zouden sturen, zouden er kosten in rekening worden gebracht. Ik heb de toestellen opgestuurd met en track and trace. Na twee dagen zag ik dat de toestellen op het juiste adres waren afgeleverd en heb het bewijs vervolgens 3 maanden bewaard. Geen bericht van belcentrale dus alles was afgehandeld dacht ik. Na 4 maanden kregen wij een factuur van de toestellen. Ik had nu geen bewijs meer van de verzending en zij houden hoog bij laag vol dat zij niets hebben ontvangen. Stom van mij dat ik het pakket niet aangetekend heb. Des ondanks voelen wij ons bedonderd.

Gewenste Oplossing:

Wanneer de nota van de toestellen wordt kwijtgescholden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Belcentrale over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door De Jonge Prins