Klachten over Basic Fit

Basic Fit is een sportschool die door heel Nederland vestigingen heeft en bekend staat om haar goedkope tarieven. Basic Fit heeft niet alleen verschillende... Lees meer >

99% van alle klachten opgelost. Beoordeeld als nr. # 1 van 2 Sportclub/-school

311 klachten opgelost
5.7 /10
484 stemmen
484

Sportschool doet zwaar onder aan verwachtingen

Klacht van op 03 februari 2019 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Een aantal maanden geleden ben ik lid geworden bij de basic Fit, dit omdat ik graag weer wilde sporten. Voor het gemak een Yanga drinkwater abonnement erbij afgesloten zodat ik nooit meer zelf drankjes hoef mee te nemen. Nu ging het... Lees meer

Geachte heer mevrouw. Na het opzeggen van de lidmaatschap binnen de opzegperiode blijven jullie incasseren van mijn rekening. Er is 4 keer geïncasseerd. Waarvan ik 3 heb kunnen terugboeken. Ik baal hier van! Contact via het contactformulier heeft geresulteerd in... Lees meer

Maandbedrag zonder berichtgeving opgehoogd

Klacht van op 02 februari 2019 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Het valt mij zojuist op dat Basic-Fit nu voor een tweede keer op rij een ander bedrag af heeft geschreven dan voorheen. Sinds de betaling voor januari is het bedrag ineens 20,98 in plaats van 19,99. In de algemene voorwaarden... Lees meer

Compliment van Michael85 op 15 februari 2019 over Basic Fit

Beste Chantal,

Ik ben inderdaad verhuisd. Zou je nog een keer willen bellen? Mijn e-mail adres is op dit moment herstel191@gmail.com omdat mijn oude mailadres is geblokkeerd.

Gr,
Michael

Compliment van Dianne69 op 08 februari 2019 over Basic Fit

Het is heel jammer dat ik eerst meerdere malen geprobeerd heb een oplossing te vinden via de klantenservice van Basic Fit en iedere keer weer afgescheept werd en dat het nu ineens wel opgelost kan worden. Maar voor nu ben ik tevreden met de snelle reactie en service.

Compliment van Annemie 1952 op 07 februari 2019 over Basic Fit

Het is te hopen dat de gastvrouw er iets van leert en geen klachten van de sporters naast zich neer legt. We sporten met een groep van zes personen en ze waren het allemaal met mij eens dat we een klacht zouden indienen, het is dus niet van een persoon,maar van meerdere.

Compliment van Esma1212 op 14 februari 2019 over Basic Fit

Bedankt voor de oplossing .
Ik ben er tevreden over .

Compliment van Vvs op 05 februari 2019 over Basic Fit

Bedankt voor de afhandeling, jammer dat dit met uw collega via de mail niet kon.

Compliment van petat op 08 januari 2019 over Basic Fit

Dank u
MVG Jan

Compliment van Martha Gerritsen op 04 januari 2019 over Basic Fit

Fantastisch opgelost, we gaan weer met plezier sporten!

Compliment van Karakizx op 04 januari 2019 over Basic Fit

Oh, ja wat fijn! Erg bedankt!

Compliment van patjed op 24 december 2018 over Basic Fit

Zojuist met Chantal van Basic-Fit gesproken. Leuke achternaam trouwens,) Probleem is netjes opgelost.

Compliment van HvanDanen1 op 24 december 2018 over Basic Fit

Ik heb expres onjuiste gegevens ingevuld omdat ik niet persoonlijk benaderd wil worden. Waarom is er geen optie om dit anoniem te melden?
Als het goed is werkte vorige week dinsdagavond maar 1 persoon? Getinte jongen, bril en oortje in.

Daarnaast vind ik het een vrij vervelend van het personeel dat zij de muziek om 22:00 al uitzetten. Om 22:25 zal dit effectiever werken! (Schinkel, Calandlaan, WFC)

Tot slot wilde ik weten of het toegestaan is om te bellen in de gym, zeer hinderlijk en asociaal.

Compliment van 12343 op 13 december 2018 over Basic Fit

Ik ben heel blij met de geboden oplossing ook was het super fijn dat mijn klacht direct onder behandeling werd genomen. Bedankt!

Compliment van peggy.cuypers@gmail.com op 12 december 2018 over Basic Fit

Beste Annet, dankjewel voor deze oplossing! Ik kan nu echt gaan genieten van het sporten!

Compliment van Taranitschelm op 10 december 2018 over Basic Fit

Bedankt voor uw reactie, ik was helaas niet in de gelegenheid om op te nemen.
Mocht het nog eens gebeuren zal ik naar de balie lopen.

Tara Nitschelm

Compliment van 199113 op 20 november 2018 over Basic Fit

Hoop dat er echt vaste geur verfrissend geplaatst worden of iets wat er op lijkt want dit is geen warm welkom om te sporten