Vorige maand oude apparaten vervangen maar te weinig teruggeplaatst. V.d 10 fietsen, nu 3. De helft minder cross trainers, 5 minder loopbanden. 1st 4 apparaten voor buikspieren, nu 1!!!. 2 steps verdwenen.gewoon de helft minder apparaten. Het is voor iedereen... Lees meer
Zonder duidelijke communicatie blijkt dat het wijzigen van mijn lidmaatschap automatisch leidt tot een nieuwe contractperiode, zonder dat ik daar bewust mee akkoord ben gegaan. Dit voelt als misleiding en oneerlijke praktijken richting de klant. Ik was bereid om een... Lees meer
4 a 5 weken geleden is de apparatuur vervangen. Veel en veel minder apparaten, waardoor nu lange wachttijden ontstaan. Er waren bv. 4 roeiapparaten, nu slechts 2. Deze zijn niet in te stellen. Gaan heel zwaar. Er zijn gelijk over... Lees meer
Als NEUW Premium lid zou ik volgens de website moeten betalen voor de eerste 8 weken:
Eerste 4 weken EUR 19,99 (GEEN inschrijfkosten)
Volgende 4 weken EUR 29,99
Totaal EUR 49,98
Reeds door ons betaald:
Door mijzelf op 31 juli 2024 EUR 39,98
Door mijn... Lees meer
zonderer handdoek trainen zonder schoenen op apparatuur of in de gym zal Lees meer
Door die app niet werkt is mijn betaling niet op tijd heb ook aan chat robot gezegt die zegt de bataling zal af gaan van rekening op 19/07 wat niet gebeurd is en zegt of bataling doen aan de balie... Lees meer
BIZARRE ERVARING VAN MIJN LEVEN
Vorige week werd ik aangesproken door een collega van de basic-fit Bos en Lommerweg omdat ik mijn shirt half op mijn schouder had hangen en dat mocht dus niet. Ik ga zeker niet hierover liegen, ze... Lees meer
Maandag 8 juli komen we voor de yoga groepsles , maar de dame achter de balie vertelt dat de kaartjes op zijn. Als wij dan toch doorlopen naar de zaal, loopt zij mee.
Bij de zaal zijn er met ons... Lees meer
Afgelopen donderdag m'n pols gebroken op vakantie. M'n pols is op z'n heftige manier gebroken dat ik zeer lange tijd niet kan/mag sporten.
Om deze reden wil ik dan ook m'n lidmaatschap bij basic-fit opzeggen.
Deze vragen om een medisch attest waar... Lees meer
Mijn dochter heeft via de app haar abonnement opgezegd. Helaas blijven jullie automatische elke maand het bedrag afscrijven. Ik kom niet door de chat heen om iemand hierover te spreken en alle telefoonnummers die ik van jullie kan vinden zijn... Lees meer