Klachten over Basic Fit

Basic Fit is een sportschool die door heel Nederland vestigingen heeft en bekend staat om haar goedkope tarieven. Basic Fit heeft niet alleen verschillende... Lees meer >

97% van alle klachten opgelost. Beoordeeld als nr. # 1 van 2 Sportclub/-school

Compliment van petat op 08 januari 2019 over Basic Fit

Dank u
MVG Jan

Compliment van Martha Gerritsen op 04 januari 2019 over Basic Fit

Fantastisch opgelost, we gaan weer met plezier sporten!

Compliment van Karakizx op 04 januari 2019 over Basic Fit

Oh, ja wat fijn! Erg bedankt!

Compliment van patjed op 24 december 2018 over Basic Fit

Zojuist met Chantal van Basic-Fit gesproken. Leuke achternaam trouwens,) Probleem is netjes opgelost.

Compliment van HvanDanen1 op 24 december 2018 over Basic Fit

Ik heb expres onjuiste gegevens ingevuld omdat ik niet persoonlijk benaderd wil worden. Waarom is er geen optie om dit anoniem te melden?
Als het goed is werkte vorige week dinsdagavond maar 1 persoon? Getinte jongen, bril en oortje in.

Daarnaast vind ik het een vrij vervelend van het personeel dat zij de muziek om 22:00 al uitzetten. Om 22:25 zal dit effectiever werken! (Schinkel, Calandlaan, WFC)

Tot slot wilde ik weten of het toegestaan is om te bellen in de gym, zeer hinderlijk en asociaal.

Compliment van 12343 op 13 december 2018 over Basic Fit

Ik ben heel blij met de geboden oplossing ook was het super fijn dat mijn klacht direct onder behandeling werd genomen. Bedankt!

Compliment van peggy.cuypers@gmail.com op 12 december 2018 over Basic Fit

Beste Annet, dankjewel voor deze oplossing! Ik kan nu echt gaan genieten van het sporten!

Compliment van Taranitschelm op 10 december 2018 over Basic Fit

Bedankt voor uw reactie, ik was helaas niet in de gelegenheid om op te nemen.
Mocht het nog eens gebeuren zal ik naar de balie lopen.

Tara Nitschelm

Compliment van 199113 op 20 november 2018 over Basic Fit

Hoop dat er echt vaste geur verfrissend geplaatst worden of iets wat er op lijkt want dit is geen warm welkom om te sporten

Compliment van Draakje6683 op 05 november 2018 over Basic Fit

Super bedankt voor snelle oplossing

Compliment van Navin Gopalrai op 02 november 2018 over Basic Fit

Beste Chantal, vriendelijk bedankt voor je terugkoppeling! De manier hoe je mijn serieuze klacht in behandeling genomen daar ben ik zeer tevreden over en de tegemoet koming al helemaal. De onklantvriendelijke medewerker genaamd Mark hoort daar absoluut niet op zn plek. Zo ga je niet met mensen om! Heb er geen woorden voor. Beste Chantal toch bedankt voor gedane moeite. Sporten in Soest zit er niet meer in voor ons vanwege deze onklantvriendelijke medewerker genaamd Mark en zullen genoodzaakt zijn om bij een andere vestiging te moeten gaan trainen en sporten. Hopende voor begrip. Mvgrt, Navin Gopalrai

Compliment van Franjo op 29 oktober 2018 over Basic Fit

Naar mijn mening is er niets opgelost, het zijn loze beloftes en u hoopt dat het niet meer voorkomt wat ik jammer vind. Het een mooie sportschool. Met mijn oplossing over de storing doen jullie niets mee. U zegt dat het met veiligheid te maken heeft over de douches en kleed ruimtes, maar hoe zit het met toiletten, deze hebben toch ook geen camera bewaking. Ik vind dat jullie soort omkleedhokjes moeten maken voor s nachts. Ik hoop dat dit jullie geen klanten gaat kosten. Dat 24/7 werkt dus alleen maar als er geen storing is, als er storing is kunnen jullie ons niet helpen, kom maar morgen terug. Maar goed, genoeg geklaag , ik hoop dat u hiermee wat doet anders gaan we andere sportschool zoeken.

Met vriendelijke groeten,
Fran

Compliment van LotteJanssen_ op 25 oktober 2018 over Basic Fit

Ontzettend bedankt voor uw snelle reactie, en fijn dat het meteen wordt doorgespeeld! Ook erg fijn dat ik gebruik mag maken van het yanga sportdrank. Hartelijk bedankt! Ik wens u nog een fijne dag toe. Met vriendelijke groet, Lotte Janssen

Compliment van Else steenhuis op 08 oktober 2018 over Basic Fit

Bedankt voor uw snelle reactie en uw kado.
Ik en veel vrienden van mij hopen dat het snel gemaakt is.

Mvg

Compliment van Verlaan92 op 03 oktober 2018 over Basic Fit

Fijn dat het \"euvel\" zo snel opgelost kon worden. En dit keer op een vriendelijke manier. Bedankt!