Ik kan niet bellen, maar wel gebeld worden en internetten.
Na deze week veelvuldig contact te hebben gehad met de "klanten service" is mijn probleem nog altijd niet opgelost. Lees meer
Sinds het actief worden van nummerbehoud krijgen mensen die mij willen bellen of een in gesprek toon of de melding dat het nummer niet in gebruik is.
Omdat HN zelf geen idee had heb ik uitgelegd dat het waarschijnlijk te maken... Lees meer
in de maanden augustus en september wordt data van mijn belbundel afgeschreven terwijl ik niets of nauwelijks iets gebruik. Op mailtjes wordt niet gereageerd door h.n. Ik kan op mijn iPhone kijkenn hoeveel ik gebruik maar dat is in geen... Lees meer
Hoi, ik heb sinds 5 dagen geen internet. Terwijl ik nog meer dan 300 MB over heb. Vind dit zeer vervelend omdat ik dit al voor de tweede x meemaak in dit jaar. Graag wil ik weten hoe dit... Lees meer
Ik word niet wijs op jullie site, het lukt niet!
onverhoopt heb ik een ander emailadres en het wachtwoord vergeten.
Als ik een nieuwe wachtwoord aanvraag dan komt die de box van [email protected] waar ik niet in kan.
Help mijn aub een inloggegevens!
mijn... Lees meer
Omdat mijn abonnement per 15 september jl afliep, heb ik op 8 augustus jl. een nieuw abonnement voor een jaar aangevraagd (ingaande 15 september , ordernummer HN-ON-1173380733) Ik heb meteen nummerbehoud aangevraagd en ben er vanuit gegaan, dat alles per... Lees meer
Mijn simkaart werkt niet meer en ik heb daarover een aantal vragen. Als ik de klantenservice bel dan krijg ik eerst een heel keuzemenu met allemaal onzinvragen, dat invullen duurt al 3 minuten. Vervolgens krijg ik op maandag te horen... Lees meer
Ik ben al een aantal jaren klant bij hollandsnieuwe, heb nog nooit problemen gehad met slecht bereik of wat ook maar meer.
Sinds een aantal maanden in het bezit van een nieuw toestel(apple s6)
In het begin was de verbinding goed, maar... Lees meer
15 juni contract verlengd, daarbij hoorden na achteraf blijkt nieuwe voorwaarden.
o.a. het opgebouwde beltegoed kun je nu niet meer meenemen.
Bij het begin van de periode krijg je het maandelijks beltegoed dat ophoud bij de nieuwe periode, het beltegoed dat nog... Lees meer
Beste,
Van de week heb ik als nieuwe klant nummerbehoud bij jullie aangevraagd, helaas kreeg ik een bericht dat mijn oude provider dit heeft geweigerd, erg vervelend!
Nu heb ik contact opgenomen met mijn oude provider, genaamd Ziggo, en zij geven aan... Lees meer