Klachten over Worldline

Hieronder kunt u zien welke klachten er over Worldline zijn gemeld. Lees meer >

Statistieken van Worldline in de categorie Betaalsystemen

5 klachten gemeld
1.0 /10
3 stemmen
3

Tijdslijn

Worldline beweert dat beide transacties zouden zijn uitgevoerd op een website van een handelaar, die met beveiligde transacties werkt. Voor die bewering bieden zij geen enkel bewijs. Op de site https://flutterwave.com/us vind ik geen enkele indicatie terug dat men er met... Lees meer

Automaat werkt niet.

Klacht van Danny van der tak op 15 oktober 2022 over Worldline in de categorie Betaalsystemen

Via de klantenservice krijg ik te horen dat de automaat niet werkt vanwege een zendmast. Met de klantenservice verschillende menu's en instellingen doorlopen, 2g/3g en 4g. Niks werkt. Kan al mijn klanten weg sturen, advies van wordline is om maandag terug te... Lees meer

Onregelmatige transacties

Klacht van kande op 28 juni 2022 over Worldline in de categorie Betaalsystemen

Sinds maart 2022 worden de transactie van Worldline onregelmatige gestort op mijn rekening. Ik heb hierover meerdere keren contact gehad. Steeds wordt er gezegd dat er alles is uitbetaald, maar toch kom ik meer dan 2.000 euro te kort. Ook... Lees meer

Dubbel factureren en agressieve incasso

Klacht van egelshoek1 op 31 maart 2022 over Worldline in de categorie Betaalsystemen

Bij bedrijfsoverdracht restaurant zijn twee betaalautomaten overgedragen aan de nieuwe eigenaar volgens de procedure van Worldline en met hun formulier. Dit is gebeurd voor ingang van het nieuwe onderhoudsjaar, waar Worldline liefst 363 euro voor rekent. Deze kosten zijn door... Lees meer