Bij bedrijfsoverdracht restaurant zijn twee betaalautomaten overgedragen aan de nieuwe eigenaar volgens de procedure van Worldline en met hun formulier. Dit is gebeurd voor ingang van het nieuwe onderhoudsjaar, waar Worldline liefst 363 euro voor rekent. Deze kosten zijn door... Lees meer
sinds begin februari heb ik last van een rommelige uitbetaling van de pingelden. voorheen was dat prima geregeld, zoals in de overeenkomst staat, dagelijks uitbetaling. nu moet ik er vaak dagen op wachten. dat is niet conform overeenkomst.
meerdere malen... Lees meer
Bij een vraag over de werking van mijn apparaat ben ik 5 keer doorverbonden, uiteindelijk bij mohammed uitgekomen en die wilde eigenlijk niets doen, hij kon niets en kon niet zien wat voor abonnementen wij hadden. Toen ik wat geïrriteerd... Lees meer
Een zeer brutale dame gesproken van afd technische dienst heden om 11:33 uur.
Totaal niet behulpzaam of klantvriendelijk! Lees meer
Op 27/10 nam ik geld af in Portugal. Het apparaat opende maar er kwam geen geld uit. Toch ging er 70 € van met kaart 27/10/2021 volgnummer 484 Largo nossa Nazare -70€. Mijn kaartnummer is
67030416088978755
klantnummer fortis 1088730130.
Ik heb... Lees meer
Vandaag bij worldline gebeld en geprobeerd onze pinterminal werkend te krijgen. En willen gewoon niet helpen, een wifi oplossing zou kunnen als een tweede lijn aanvraag.. volgens hun werkt het terminal vlekkeloos. Terwijl wij na elke transactie het terminal moeten... Lees meer
Ik heb op 15 juni een betaalautomaat in gebruik genomen van Worldline in mijn winkel. Ik kwam er een week later achter de automaat niet gekoppeld is aan mijn rekening nummer, maar dat van een coffeeshop in het zuiden van... Lees meer
Maandag 15/6 werd mijn terminal opeens end of live geplaatst, geen werking van de terminal meer! Eerste contact maandag met de administratieve dienst, die vertelde mij dat mijn terminal opnieuw moest gereactiveerd worden en dit zou 40 uren duren.
Vrijdag ochtend... Lees meer
We hebben al maanden hetzelfde probleem, als volgt.
We sturen via onze software een BC betaling naar de atos terminal, deze slaagt.
Enkele dagen later zien we dat deze betalingen verwerkt worden als mc-kredietkaart betaling. Dus pas na 3 dagen op de... Lees meer
OP 9032020 WERD DOOR EEN FRAUDULEUSE FRANSE FIRMA SUPPORT LOGICIEL 779 EURO GEVRAAGD VOOR HET INSTALLEREN VAN EEN ANTI-virus programma met volgend tel nr 033186610968 HET GING OM EEN AVAST-free anti virus .DEZE PROGRAMMAS KOSTEN SLECHTS 25 EURO NADAT IK... Lees meer