Klachten over Worldline

Hieronder kunt u zien welke klachten er over Worldline zijn gemeld. Lees meer >

Statistieken van Worldline in de categorie Betaalsystemen

5 klachten gemeld
1.0 /10
3 stemmen
3

Tijdslijn

Dubbel factureren en agressieve incasso

Klacht van egelshoek1 op 31 maart 2022 over Worldline in de categorie Betaalsystemen

Bij bedrijfsoverdracht restaurant zijn twee betaalautomaten overgedragen aan de nieuwe eigenaar volgens de procedure van Worldline en met hun formulier. Dit is gebeurd voor ingang van het nieuwe onderhoudsjaar, waar Worldline liefst 363 euro voor rekent. Deze kosten zijn door... Lees meer

apparaat gaf geen geld

Klacht van Christine Haesaert op 01 november 2021 over Worldline in de categorie Betaalsystemen

Op 27/10 nam ik geld af in Portugal. Het apparaat opende maar er kwam geen geld uit. Toch ging er 70 € van met kaart 27/10/2021 volgnummer 484 Largo nossa Nazare -70€. Mijn kaartnummer is 67030416088978755 klantnummer fortis 1088730130. Ik heb... Lees meer

Willen niet helpen

Klacht van Woarstbv op 01 november 2020 over Worldline in de categorie Betaalsystemen

Vandaag bij worldline gebeld en geprobeerd onze pinterminal werkend te krijgen. En willen gewoon niet helpen, een wifi oplossing zou kunnen als een tweede lijn aanvraag.. volgens hun werkt het terminal vlekkeloos. Terwijl wij na elke transactie het terminal moeten... Lees meer

Terminal al hele week buiten werking

Klacht van Bakkerij Terrijn op 23 juni 2020 over Worldline in de categorie Betaalsystemen

Maandag 15/6 werd mijn terminal opeens end of live geplaatst, geen werking van de terminal meer! Eerste contact maandag met de administratieve dienst, die vertelde mij dat mijn terminal opnieuw moest gereactiveerd worden en dit zou 40 uren duren. Vrijdag ochtend... Lees meer