Worldline beweert dat beide transacties zouden zijn uitgevoerd op een website van een handelaar, die met beveiligde transacties werkt. Voor die bewering bieden zij geen enkel bewijs.
Op de site https://flutterwave.com/us vind ik geen enkele indicatie terug dat men er met... Lees meer
Ik heb al geruime tijd (3 weken) geen betalingen ontvangen van Worldline. Er staat een bedrag van zo n €2500 open. Mijn clienten melden ook af en toe dat hun pin betaling is teruggestort en mijn uitbetalingen blijven achterwege. Het... Lees meer
Via de klantenservice krijg ik te horen dat de automaat niet werkt vanwege een zendmast.
Met de klantenservice verschillende menu's en instellingen doorlopen, 2g/3g en 4g. Niks werkt.
Kan al mijn klanten weg sturen, advies van wordline is om maandag terug te... Lees meer
dubbele betaling werd uitgevoerd,
geen informatie wanneer dit is opgelost en of ik zal worden ingelicht wanneer het in orde is Lees meer
Sinds maart 2022 worden de transactie van Worldline onregelmatige gestort op mijn rekening. Ik heb hierover meerdere keren contact gehad. Steeds wordt er gezegd dat er alles is uitbetaald, maar toch kom ik meer dan 2.000 euro te kort. Ook... Lees meer
Ik heb een de booking gedaan in naam van mijn zoon Yanni Vandenbossche voor een 2 weken verblijf in een Appartementen complex in Sofia Bulgarije dit via Booking.com - Via Booking.com had ik het recht om voor 23Sep2021 de... Lees meer
Bij bedrijfsoverdracht restaurant zijn twee betaalautomaten overgedragen aan de nieuwe eigenaar volgens de procedure van Worldline en met hun formulier. Dit is gebeurd voor ingang van het nieuwe onderhoudsjaar, waar Worldline liefst 363 euro voor rekent. Deze kosten zijn door... Lees meer
sinds begin februari heb ik last van een rommelige uitbetaling van de pingelden. voorheen was dat prima geregeld, zoals in de overeenkomst staat, dagelijks uitbetaling. nu moet ik er vaak dagen op wachten. dat is niet conform overeenkomst.
meerdere malen... Lees meer
Bij een vraag over de werking van mijn apparaat ben ik 5 keer doorverbonden, uiteindelijk bij mohammed uitgekomen en die wilde eigenlijk niets doen, hij kon niets en kon niet zien wat voor abonnementen wij hadden. Toen ik wat geïrriteerd... Lees meer
Een zeer brutale dame gesproken van afd technische dienst heden om 11:33 uur.
Totaal niet behulpzaam of klantvriendelijk! Lees meer