Hallo,
Ik heb op 28 april 3 bestellingen gedaan.
Ik houd alles netjes bij, en een paar dagen later staat er dat er 27,- afgeschreven is. Een 4e afschrijving dus.
Nu heb ik geen idee hoe dat Komt. Ook staat er dat... Lees meer
Ik ben reeds een maand bezig om het pinapparaat dat ik 2ehsnds heb gekocht, bij Worldline aan te laten sluiten. Eerst gebeld met de vraag of het met spoed zou kunnen worden aangesloten maar die illusie heb ik maar gauw... Lees meer
bankrekening wijziging.
worldline stuurd mij van het kasje naar de muur wanneer het geld word gestort niemand geeft mij antwoord zij blijven bij procedures maar laten klant stikken. Lees meer
Wij zijn al maanden partners met atos wordline, die nu op eens ons geld niet op ons bankrekening over maken! Sinds twee weken wachten wij al op ons geld en op een oplossing, elke keer als wij hun proberen te... Lees meer
Blokkering mastercard.bank Belfius gecontacteerd.gister e mail ontvangen van kantoor Edegem dat kaart gedeblokkeerd is.Niks van waar.Geen schuttingstaal gebruiken is niet zo makkelijk om onbekwaam personeel te beschrijven. Lees meer
Deze factuur is onterecht ontvangen!, De monteur is langs geweest en heeft hier duidelijk vermeld dat er geen kosten in rekening gebracht zouden worden.
Wij hebben meerdere malen met de monteur dingen getest waardoor hij kon zien dat er geen netwerk... Lees meer