Klacht: Onregelmatige transacties

kande op 28 juni 2022 over Worldline in de categorie Betaalsystemen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds maart 2022 worden de transactie van Worldline onregelmatige gestort op mijn rekening. Ik heb hierover meerdere keren contact gehad. Steeds wordt er gezegd dat er alles is uitbetaald, maar toch kom ik meer dan 2.000 euro te kort. Ook de betalingen van creditcard en gewone betaalpassen zijn niet meer te onderscheiden.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden waneer de missende betalingen zijn betaald en de overboekingen dagelijks gebeurt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Worldline

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Worldline nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door kande